اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

برگزاری یادواره شهدای رسانه با عنوان «دیده بان صبح» در یزد

مسوول بسیج رسانه یزد از برگزاری دومین یادواره شهدای رسانه در این استان خبر داد و گفت: این رویداد فرهنگی و تبیینی امشب ساعت 19 در محل امزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد برگزار می شود.

برگزاری یادواره شهدای رسانه با عنوان «دیده بان صبح» در یزد

علی‌محمد پارسائیان، مسئول بسیج رسانه استان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: دومین یادواره شهدای رسانه استان یزد با عنوان «دیده‌بان صبح» و با مشارکت اصحاب رسانه استان و جمعی از مسولان ارشد در محل امامزاده سیدجعفرمحمد(ع) یزد برگزار می شود.

وی با بیان این‌که رونمایی از کتاب «خون نگار» از جمله ویژه برنامه‌های دومین یادواره شهدای رسانه در استان یزد است، افزود: این کتاب عکس‌های  روایت شهید عکاس و خبرنگار «حمید دانشجو» از هشت سال دفاع مقدس است که به همت محمدرضا کلانتری سرچشمه تهیه و تنظیم شده است.

پارسائیان خبرنگاران شهید را روایان جهاد و ایثار در هشت سال دفاع مقدس دانست و با بیان این‌که معرفی آنها به نسل جوان وظیفه‌ای همگانی است، گفت: شهید حمید دانشجو بنیانگذار واحد ثبت وقایع تیپ مستقل و پیروز ۱۸ الغدیر است.

مسئول بسیج رسانه استان یزد در خصوص دومین یادواره شهدای رسانه در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) خاطرنشان کرد: این رویداد با حضور استاندار و فرمانده ارشد سپاه الغدیر برگزار می‌شود و قرار است از خانواده شهدای خبرنگار استان تجلیل شود.

پخش کلیپ شهید اخلاص، مدیحه سرای در وصف شهدای دشت کربلا و شهدای هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه های تدوین شده در این رویداد فرهنگی، هنری و تبیینی است و از همه همشهریان دعوت می‌شود در این رویداد حضور فعال داشته باشند.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول