اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سیلاب ۴۸ میلیارد تومان به زیرساخت‌های کلاله خسارت زد

فرماندار کلاله گفت: سیلاب روز یکشنبه بالغ بر ۴۹ میلیارد تومان به زیرساخت‌های کلاله خسارت وارد کرد.

سیلاب ۴۸ میلیارد تومان به زیرساخت‌های کلاله خسارت زد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، فرهاد شیبک ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بارش ۱۸ میلی‌متری نقطه‌ای باران در منطقه شمالی کلاله، موجب وقوع سیلابی شد و خساراتی در زیرساخت های ۶ حوزه خدمات رسان وارد کرد.

فرماندار کلاله افزود: در بخش راهداری، خسارت مربوط به ابنیه‌های فنی و آسفالت راه‌های روستایی و بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان، در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری خسارت وارده به حوضچه بندهای خاکی و طرح های آبخیزداری ۴۰۰ میلیون تومان، در بخش جهاد کشاورزی، خسارت به دام و طیور و جاده‌های بین مزارع بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و در بخش مربوط به منابع آب خسارت به دیواره سنگی رودخانه و مسیل‌ها بیش از ۲۰ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان بوده است.

وی بیان کرد: در بخش مربوط به بنیاد مسکن خسارت به واحدهای مسکونی و معابر روستایی ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و در بخش آب و فاضلاب خسارت به تاسیسات آبرسانی‌ بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برآورد اولیه شده است.

پایان پیام/ ۸۳۰۲۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول