اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آخرین جزئیات بهسازی و ایمن سازی محور لار-شاه بهرام باشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهسازی و ایمن سازی محور لار-شاه بهرام باشت با اعتبار یکهزار و ۱۳۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

آخرین جزئیات بهسازی و ایمن سازی محور لار-شاه بهرام باشت

عابد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از نزدیک روند اجرایی برخی پروژه های حوزه راهداری در باشت بررسی و از آنها بازدید میدانی شد.

وی بیان کرد: بهسازی و ایمن سازی محور لار-شاه بهرام باشت با اعتبار یکهزار و ۱۳۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای طرح بهسازی جاده لار به شاه بهرام مسیری به طول ۶ کیلومتر و عرض ۱۱ متر ایمن سازی و نقاط حادثه خیز آن برطرف خواهد شد.

محمدی عنوان کرد: هم اکنون این طرح در قالب ۲ قطعه در دست اجراست.

وی گفت: قطعه اول این طرح با اعتبار۱۳۰ میلیارد ریال بطول 2 کیلومتر و قطعه دوم با اعتبار یکهزار میلیارد ریال بطول سه و نیم کیلومتر از محل سفر رئیس جمهور در دست اقدام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این طرح بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و براساس برنامه ریزی انجام گرفته تا پایان ۱۴۰۲ بهره برداری می شود.

محمدی بیان کرد: هم اکنون عملیات اجرای بهسازی و آسفالت جاده پل بریم چاه تلخ و روستاهای آنتنی (کمربندی چاه تلخ-دره چاه بیدک-چهار راه گشین-گلزار شهدای چالموره-پاتاوه و تلخاب میر علی بخش ) با اعتباری بیش از ۲۳۰ میلیارد در دست اجراست.

وی افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح را ۵۰ درصد اعلام کرد و تصریح کرد: که با بهره برداری از این طرح هشت کیلومتر از جاده های روستایی آسفالت خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سال گذشته بخشی از این طرح که وی گفت: شامل محور های فرعی تلخاب میر علی بخش و گلزار شهدای چالموره می باشد بطول ۲ کیلومتر به بهره برداری رسیده است.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول