اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پروژه‌های هفته دولت مراوه‌تپه ۸۲۲ شغل ایجاد می‌کند

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان ۸۲۲ شغل جدید و پایدار ایجاد می شود.

پروژه‌های هفته دولت مراوه‌تپه ۸۲۲ شغل ایجاد می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس لقمان قربانی، صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۹۷۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در مراوه تپه در دستور کار قرار گرفته که ۴۸۵ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

فرماندار مراوه‌تپه افزود: اعتبار اختصاص داده شده برای پروژه‌های هفته دولت در شهرستان مراوه تپه نسبت به سال گذشته چهار برابر افزایش یافته و از نظر تعداد پروژه‌ها هفت برابر رشد را تجربه کرده‌ایم.

قربانی گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت ۸۲۲ شغل خرده خانگی با تمرکز در حوزه صنایع دستی و دامپروری ایجاد خواهد شد

وی افزود: سهم هر شهروند مراوه‌تپه‌ای از اعتبارات تملک دارایی در سال ۱۳۹۵ مبلغ ۵۰۰ هزار تومان بود که این رقم در سال جاری به دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

فرماندار مراوه‌تپه گفت: در هفته دولت امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی آسفالت راه ۱۲ روستای مرزی در این شهرستان خواهیم بود و امیدواریم تا پایان ۱۴۰۳ تمام راه‌های روستایی این شهرستان آسفالت شوند.

وی افزود: در نظر داریم تا با اجرای یک راهکار مهندسی مسیر بین بارگاه مختوقلی فراغی به مقبره خالد نبی را کوتاه‌تر کنیم و در طرح ترسیم شده این مسیر از ۱۱۰ کیلومتر به ۳۰ کیلومتر کاهش خواهد یافت.

قربانی با اشاره به بروز تنش آبی در شهرستان مراوه‌تپه گفت: برای ترمیم و بهسازی شبکه انتقال آب شرب در این شهرستان ۳۸ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

پایان پیام/ ۸۳۰۲۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول