اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فعالیت مواکب اربعین حسینی در ۱۰ نقطه گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان : امسال موکب دلدادگان اربعین حسینی علاوه بر گرگان، در ۹ شهرستان دیگر نیز برپا خواهد شد.

فعالیت مواکب اربعین حسینی در ۱۰ نقطه گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان: حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: تجربه دو سال گذشته نشان می‌دهد که مردم، استقبال بی نظیر و فوق العاده ای از موکب دلدادگان اربعین حسینی داشتند و بر طبق آمارها، سال گذشته بین ۴۰ تا ۵۰ هزار گلستانی به صورت به کربلا مشرف شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در خصوص مواکب اربعین امسال عنوان کرد : امسال موکب دلدادگان اربعین حسینی علاوه بر گرگان، در ۹ شهرستان دیگر نیز برپا خواهد شد.

وی افزود: جهت هماهنگی برگزاری این مراسم در استان جلسات متعددی با معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، شبکه رابطان قرارگاه فرهنگی عاشورایان گلستان برگزار شد.

حجت الاسلام  گرزین خاطرنشان کرد : تا کنون ۱۵۰ موکب برای حضور در مواکب دلدادگان گرگان اعلام آمادگی کرده اند و پیاده روی روز اربعین در دو نقطه استان گلستان همچون امامزاده عبدالله (ع) گرگان و یحیی بن زید (ع) گنبد به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

گفتنی است ۲۵ موکب در ایام اربعین امسال در کشور عراق،  در مسیر بین کربلا و نجف، کاظمین، سامرا، طفلان مسلم و در مرز مهران مشارکت خواهند کرد.

پایان پیام/ ۸۳۰۲۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول