اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

واگذاری 30 هکتار زمین در طرح ملی مسکن گلستان

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در گلستان گفت: در طرح ملی مسکن در حوزه شهری در شهرستان‌های کلاله، گنبدکاووس، فاضل آباد، بندرترکمن، آق قلا و آزادشهر ۳۰ هکتار زمین تحویل راه و شهرسازی شده است.

واگذاری 30 هکتار زمین در طرح ملی مسکن گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، فخرالدین علوی صبح امروز در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهارکرد: در راستای تامین مسکن محرومان ۱۰۰ هکتار از اراضی بنیاد مستضعفان در حال واگذاری بوده و در روستاهای وحدت اسلامی، ارازگل و خواجه نفس، زمین واگذار شده است.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در گلستان افزود: در طرح ملی مسکن در حوزه شهری در شهرستان‌های کلاله، گنبدکاووس، فاضل آباد، بندرترکمن، آق قلا و آزادشهر ۳۰ هکتار زمین تحویل راه و شهرسازی شده است.

وی بیان کرد: اورژانس استان محل مناسبی نداشت لذا در جنب پزشک قانونی کنونی به شرط تعهد ساخت یک قطعه زمین در اختیار آن‌ها قرار دادیم.

علوی اضافه کرد: واگذاری سه فقره از املاک علوم پزشکی به اعتبار ۲۰ میلیارد تومان و اهدای زمین برای آب و فاضلاب کلاله از دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان در گلستان بوده است.

*واگذاری 16500 سند در گلستان

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در گلستان اعلام کرد: 16 هزار و 500 فقره اسناد در استان طی دو سال اخیر با همراهی بنیاد مسکن، به میزان چهار هزار هکتار و ارزش ریالی ۹۱ هزار میلیارد ریال به مردم استان واگذار شده است و در قبال واگذاری ریالی دریافت نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: غیر از شهرستان مراوه‌تپه، بخش وشمگیر هم مورد هدف پیشرفت و آبادانی قرار گرفته و اقدامات عمرانی، آموزشی، فرهنگی و غیره در آنجا انجام خواهیم داد.

طبق گفته علوی با اتمام فعالیت بنیاد مستضعفان در مراوه‌تپه، مراسم شکرگزاری با حضور مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در گلستان از ساخت بیمارستان در مراوه‌تپه با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان و ساختمان اسکان پزشکان با اعتبار دو میلیارد تومان خبر داد و گفت: ۴۴ میلیارد تومان هم پروژه‌های عمرانی در این شهرستان اجرا شده است.

وی همچنین از توزیع ۷۷ هزار بسته معیشتی در استان طی دو سال اخیر خبرداد و افزود: شب عید امسال هم بخشی از عیدی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توسط بنیاد مستضعفان پرداخت شد.

علوی بیان کرد: اگر مدرسه کانکسی در استان شرایط لازم را داشته باشد بنیاد مستضعفان آماده ساخت مدرسه را خواهد داشت.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در گلستان گفت: پنج هزار هکتار از اراضی بنیاد مستضعفان کاداستر شده و همچنین هزار و 616 پرونده تعیین تکلیف و مختومه شده است.

حل مشکل فرودگاه شهدای گرگان و برنامه‌ریزی برای ایجاد ۱۰ چمن مصنوعی بخشی از برنامه‌های بنیاد مستضعفان در استان بوده که علوی به آن اشاره است.

پایان پیام/83026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول