اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۵۰ چادر اسکان موقت در «قورچای» آزادشهر برپا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمرگلستان گفت: با کمک نیروهای امدادی هلال‌احمر ۵۰ چادر برای اسکان موقت درمواقع ضروری در روستای قورچای آزادشهر برپا شد.

۵۰ چادر اسکان موقت در «قورچای» آزادشهر برپا شد

قاسم غریب‌آبادی شامگاه دوشنبه در بازدید از روستای متاثر از سیل قورچای آزادشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهارکرد: بارش‌های نقطه‌ای و رگباری در استان گلستان باعث آبگرفتگی و طغیان رودخانه‌ها شده و برخی از روستاهای رامیان و شهرستان آزادشهر متاثر از این سیلاب شدند.

وی تصریح‌کرد: مردم روستاهای پشمکی، سیدکلاته، پاقلعه در رامیان متاثر از سیل شدند که برخی از مردم در گل‌ولای ناشی از طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن گل‌ولای در جاده‌ها گرفتار شدند و نیروهای امدادی هلال‌احمر آنها را رهاسازی کردند.

* رهاسازی سرنشینان دو خودرو گرفتار در جاده خوش‌ییلاق

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان خاطرنشان‌کرد: همچنین سرنشینان دو خودرو در گل‌ولای جاده خوش‌ییلاق گرفتار شدند که توسط نیروهای هلال‌احمر رهاسازی و نجات پیدا کردند.

وی ادامه داد: آبگرفتگی منازل و خیابان‌ها در روستای قورچای آزادشهر بیشتر از دیگر روستاها بوده و ۹۱ خانوار ،بیش از ۳۶۵ نفر متاثر از این سیل و آبگرفتگی شدند.

* امدادرسانی ۴۴ نیروی امدادی هلال‌احمر به مردم روستای قورچای

غریب‌آبادی گفت: تعداد ۱۱ تیم در قالب ۴۴ نفر به همراه ۱۳ کفکش و موتور تخلیه بصورت شبانه‌روزی در حال تخلیه گل‌ولای از ۵۰ باب منزل مسکونی دچار آبگرفتگی هستند تا بتوانیم این گل‌ولای را تا روز سه‌شنبه از منازل مسکونی و مسیر تردد روستا تخلیه کنیم و مردم به زندگی عادی خود برگردند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۵۰ چادر اسکان موقت در این روستا برپا شده تا اگر خانواده‌ای مایل به اسکان موقت تا تخلیه کامل گل‌ولای از منزل خود بود در این چادرها مستقر شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان ابرازکرد:تاکنون ۲۰ تخته موکت،۳۰ تخته پتو،سه ست ظروف،بیش از ۱۰۰ بسته‌غذایی ۷۲ ساعته، آب‌معدنی و دیگر اقلام موردنیاز بین مردم روستاهای قورچای، سیدکلاته و پشمکی توزیع شده‌است.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول