اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بیش از ۲۰۰ گشت انتظامی در مسیرهای منتهی به مرز مهران حضور خواهند داشت

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی ایلام گفت: بیش از ۲۰۰ گشت انتظامی در مسیرهای منتهی به مرز مهران، کار ارائه خدمات انتظامی به زائران را بر عهده دارند.

بیش از ۲۰۰ گشت انتظامی در مسیرهای منتهی به مرز مهران حضور خواهند داشت

سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تأمین امنیت زائران محور اصلی برنامه های پلیس در اربعین است و در این زمینه بیش از ۲۰۰ گشت انتظامی در مسیرهای منتهی به مرز مهران کار ارائه خدمات انتظامی به زائران را بر عهده دارند.

وی افزود: با تمهیدات پلیس پیشگیری استان، تعداد ۹ ایستگاه پلیس و بیش از ۲۰۰ گشت انتظامی کار ارائه خدمات انتظامی را به زائران در تمامی مسیر ها و شهرستان های محل تردد زائران حسینی را بر عهده دارند.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ادامه داد: شهر مهران به ۳ بلوک تقسیم شده و بیش از ۵۰ گشت انتظامی در سطح شهر مهران برای این موضوع به‌کارگیری شده‌اند.

وی یادآور شد: کارکنان به‌کارگیری شده در ماموریت اربعین آموزش های لازم را در راستای ارائه خدمات انتظامی مطلوب به زائران را دیده اند و امیدواریم که بتوانیم خادمان خوبی برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.


سرهنگ علی محمدی اظهار داشت: ایجاد آرامش و آسایش برای زائران از اهداف اصلی برنامه های پلیس در اربعین است و گشت های انتظامی به صورت شبانه روزی در تمامی جاده‌ها و  مسیرهای تردد زائران حسینی اسقرار دارند.

وی عنوان کرد: ایستگاه های پلیس مستقر در شهرها و مسیرهای زائران حسینی ضمن ارائه خدمات انتظامی کار کنترل لایه به لایه جمعیت در هنگام ازدحام زائران در مرز مهران را برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، از همه زائران عزیز می خواهیم تا در زمان اوج شلوغی مرز، ضمن رفع خستگی در استراحت گاهدهای پیش بینی شده در شهرستان های عقبه نهایت همکاری را با مجموعه انتظامی داشته باشند.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول