اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  اخبار

جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی با رئیس سازمان صدا و سیما

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان صدا و سیما در این کمیسیون گفت: در خصوص تصمیمات رئیس سازمان صدا و سیما مقرر شد، هر چه بیشتر ساز‌وکار‌ها‌ی لازم برای تحقق چهار رکن «مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات» برای انتخابات مجلس مد نظر قرار گیرد.

جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی با رئیس سازمان صدا و سیما

 احمد راستینه هشفجانی نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس با اشاره به بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه‌های تبلیغاتی سازمان صدا و سیما در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از موضوعات بسیار مهم پیش‌روی ما، برگزاری انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی است. با راهبرد‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند، «مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات» حضور حداکثری مردم را در انتخابات شاهد باشیم.

وی با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، بیان کرد: با چهار رکن مهم فرمایش رهبری دستگاه‌های مختلف برای فراهم کردن بستر هر چه باشکوه‌تر در برگزاری انتخابات مجلس به خصوص مشارکت‌های مردمی وظیفه دارند اقدامات لازم را انجام دهند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش سازمان صدا و سیما در انتخابات مجلس، گفت: سازمان صدا و سیما مسئولیت‌های مهمی در راستای تبیین ابعاد مختلف این انتخابات در پیش رو دارد. تشریح ضرورت‌ها، اهمیت‌ها، نقش‌آفرینی مردم در این انتخابات از جمله فعالیت‌های صدا و سیما است. با توجه به نقش و تاثیر مردم در انتخابات به عنوان صاحبان اصلی کشور در انتخاب نمایندگان اصلح برای چهار سال قانونگذاری و نظارت بر مجلس شورای اسلامی، مباحثی در کمیسیون با حضور آقای پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما مطرح شد.

راستینه هشفجانی با اشاره به نقش رسانه در تبیین هر چه بیشتر ابعاد اهمیت انتخابات مجلس، تبیین دقیق نقش مردم، حیطه و اختیارات نمایندگان برای آینده‌ای بهتر، گفت: رئیس سازمان صدا و سیما برنامه‌های خود را در قالب ستاد انتخابات رسانه‌ای در سازمان صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی مجلس، مطرح کرد.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص تصمیمات رئیس سازمان صدا و سیما مقرر شد، هر چه بیشتر ساز‌وکار‌ها‌ی لازم برای تحقق چهار رکن «مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت انتخابات» برای انتخابات مجلس مد نظر قرار بگیرد. نمایندگان هم دیدگاه‌های خود را در خصوص تبلیغات انتخابات  مجلس شورای اسلامی بیان کردند. جلسه گفت‌‌و‌گو و تبادل نظر مفیدی انجام گرفت و مقرر شد که سازمان صدا و سیما برنامه‌های خود را در قالب گزارش جامعی به کمیسیون فرهنگی ارائه دهد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول