اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد

تلاش صدا و سیما برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تلاش صدا و سیما برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

تلاش صدا و سیما برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی صفری ظهر امروز در جمع بسیجیان شهرستان خدابنده اظهار کرد: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) اقدامی هوشمندانه و مدبرانه در حساسترین برهه از تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه خدمات این نهاد انقلابی در طول 37 سال گذشته ستودنی است، اضافه کرد: در روزهای پرتلاطم اوایل انقلاب، دوران دفاع مقدس، برهه حساس پس از جنگ وحوادث و رویدادهای مختلف کشور هرجا که نیاز بوده بسیج در کمترین زمان و بدون هیچ توقعی خالصانه در صحنه حاضر شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به تغییر استراتژی نظام سلطه جهانی در برابر انقلاب گفت: اقتدار روز افزون نظام اسلامی در همه ابعاد موجب شده تا دشمنان نظام ایران را به عنوان قدرتی انکار ناپذیر در منطقه و جهان، پذیرفته و بر این اساس جنگ نوین و پیچیده‌ای را علیه جمهوری اسلامی در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های ماهواره‌ای به راه بیندازد.

این مسئول ضربه زدن به جایگاه خانواده و اشاعه فرهنگ منحط غربی را در روابط اجتماعی، سیاست امپراطوری رسانه‌ای غرب  بیان کرد و افزود: ترویج فرهنگ جامعه مصرف گرایی غرب توسط شبکه‌های مجازی به شدت دنبال می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه نهاد انقلابی بسیج ظرفیت عظیمی برای جذب جوانان به منظور تقویت روز افزون باورهای مذهبی و عشق  و ارادت آنها به اهل بیت (ع) است، تصریح کرد: در موقعیت کنونی دشمنان به دنبال جنگ نرم و ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی به تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در این زمینه اشاره کرد و افزود:روش‌های جنگ نرم کاملا پیچیده و مدرن هستند و نفوذ تدریجی به منظور تبدیل ضدارزش‌ها به ارزش و استحاله فرهنگی و فکری جامعه در همین راستا است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان یکی از مهم‌ترین اهداف استعمار را برهم زدن وحدت ملی دانست و تصریح کرد: آنچه تا امروز تمام نقشه‌های دشمنان را بی اثر کرده وحدت در سایه تبعیت از ولایت فقیه است.

مدیرکل مرکز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات پیش رو یادآور شد: صدا و سیما در برنامه‌های انتخاباتی خود دو استراتژی مهم، تلاش برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح را در دستور کار خواهد داشت.

به گزارش فارس، طی هفته بسیج سال جاری معاونت صدای مرکز زنجان با تهیه و پخش بیش از یک هزار و 620، 190 دقیقه برنامه در قالب گزارش‌های رادیویی و تلویزیونی، یک‌هزار و 320 دقیقه برنامه تامینی، برنامه‌های متعددی را اجرایی کرد.

برنامه‌های روتین تحت عنوان مدرسه عشق، عشق مدرسه سی، یک آسمان ستاره، بخش نمایش، ساعت به وقت جوانی، به رنگ نوجوانی، سلام زنجان، آوا و نوا، یاشایش، کندیمیز، برنامه امتداد، عطر آدینه، آلاچیق، مثل باران، نسل جوان، گزارش‌های رادیویی و تلویزیونی، تهیه و پخش اخبار و گزارش‌های ارسالی به تهران در قالب خبر مکتوب برنامه‌های تولیدی رادیویی و تلویزیونی، تهیه و پخش خبرهای استانی در قالب خبر رادیویی و تلویزیونی، گفتگوی زنده خبری رادیویی و تلویزیونی، تولید و پخش تفسیر رادیویی و تلویزیونی اخبار از جمله برنامه‌های تولیدی و پخش شده توسط صدا و سیمای مرکز زنجان در هفته بسیج سال جاری بود.

انتهای پیام/73005/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول