اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تشکیل ۱۸۰ شعبه سیار ویژه تعزیرات در سراسر کشور

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور با اشاره شعب ویژه گشت سیار، گفت: در سراسر کشور ۱۸۰ شعبه سیار تشکیل داده‌ایم که همواره از صبح تا شب در خدمت مردم و در کنار بازرسین صمت، اتاق اصناف و جهادکشاورزی هستند.

تشکیل ۱۸۰ شعبه سیار ویژه تعزیرات در سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احمد جعفری نسب عصر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هر استانی شعب ویژه گشت سیار تشکیل دادیم.

وی خاطرنشان کرد: در سراسر کشور ۱۸۰ شعبه سیار تشکیل داده‌ایم که همواره از صبح تا شب در خدمت مردم و در کنار بازرسین صمت، اتاق اصناف و جهادکشاورزی هستند.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور با بیان اینکه مسوولیت این شعب ویژه نظارت از زنجیره تولید تا توزیع و خرده‌فروشی است، افزود: این شعب در بحث ضوابط قیمت‌گذاری که ریشه تمام تخلفات است، نیز نظارت دارد.

جعفری نسب بیان داشت: برای اربعین از بیستم طرح ویژه‌ای را به مدت یک ماه تشکیل داده‌ایم که بر قیمت بلیط‌های هواپیمایی، اتوبوس و قطار نظارت ویژه و مستمر خواهد داشت.

وی، مبارزه با قاچاق را اولویت نخست تعزیرات دانست و افزود: دستگاه‌های امنیتی و انتظامی همکاری خوبی با تعزیرات داشتند.

معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشوربا اشاره به افزایش ۲۰ درصدی پرونده‌های ورودی قاچاق به تعزیرات، تصریح کرد: این موضوع نشان دهنده برخوردها و کشفیات بیشتر بوده است.

جعفری نسب ادامه داد: کالاهای لوازم خانگی و مواد غذایی بیشترین سهم را در قاچاق دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول