اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

خرید توافقی بیش از 4 میلیون تن محصول توسط سازمان تعاون روستایی

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خبر داد: خرید توافقی و تضمینی بالغ بر 4 میلیون و 82 هزار و 571 تن محصولات کشاورزی از ابتدای سال جاری تاکنون توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و شبکه تحت پوشش خریداری شده است.

خرید توافقی بیش از 4 میلیون تن محصول توسط سازمان تعاون روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان مرکزی تعاون روستایی، غلامرضا هادربادی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران  از خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی توسط این سازمان و شبکه تحت پوشش خبر داد و گفت: خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی به میزان حدود 4 میلیون و 82 هزارو 571تن در محصولات مختلف لیموترش، گوجه فرنگی، گندم، دانه های روغنی و جو از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است. 

وی ادامه داد: از یک ماه پیش تاکنون  6.154 تن لیموترش از استانهای هرمزگان و منطقه جنوب کرمان (جیرفت) در قالب خرید توافقی انجام شده است. 

وی با اشاره به خرید توافقی گوجه در کشور، افزود: ضمنا از ابتدای سال به میزان 24.500 تن محصول گوجه فرنگی و 74.972 تن خرید توافقی جو در کل کشور انجام شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول