اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

جهاد تبیین مهمترین مأموریت خبرنگاران در پیروی از شهداست

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه شهدای رسانه در خط جهاد تبیین انجام وظیفه کرد‌ند، گفت:‌ بزرگداشت این عزیزان در دومین یادواره شهدای رسانه استان تبیین راه خبرنگاران امروز است.

جهاد تبیین مهمترین مأموریت خبرنگاران در پیروی از شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، احسان عابدی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان حاضر شد و اظهار کرد: رسانه یکی از ارکان مهم هر جامعه‌ای هست که می‌خوا‌هد خودش را در مسیر رشد و تعالی قرار دهد.

وی با بیان این‌که به لطف خدا در حال حاضر در شرایطی قرار گرفته‌ایم که مجموعه رسانه‌های استان و قاطبه خبرنگاران ما در مسیر انقلاب اسلامی قلم می‌زنند و دغدغه‌شان تبیین اخبار و رویدادها و پیشرفت‌هایی است که کمک کرده است تا جمهوری اسلامی ایران به رشد و بالندگی برسد، افزود: امروز اگرچه ما بحث جنگ نظامی و سخت ر‌ا نداریم اما در جنگ نرم نابرابری قرار گرفته‌ایم و در چنین شرایطی رهبر فرزانه انقلاب حکم جهاد تبیین برای همه مردم به خصوص خبرنگاران و اهالی رسانه صادر کرده اند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان یزد گفت: این‌که در حوزه رسانه شهدایی داریم که جانشان را فدای آرمان شان کردند، نشان دهنده این مطلب است که اصحاب رسانه دغدغه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی را داشته‌اند و وظیفه ماست که یاد و خاطرشان را گرامی بداریم.

عابدی با اشاره به برگزاری دومین یادواره شهدای رسانه استان، ‌تصریح کرد: بزرگداشت مقام این شهیدان عزیز کمکی است برای تبیین راه خبرنگاران امروز و همه کسانی که در عرصه رسانه فعالیت می‌کنند باید شهدای رسانه را الگو قرار دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: بنابراین انتظار و توقعی که از عزیزان رسانه وجود دارد این است که خود را در راه و مسیر جهاد تبیین قرار دهند و خود را سرباز این جهاد بدانند.

وی گفت: شایسته است خبرنگاران استان تلاش کنند تا هر قلمی که می‌زنند، رسالت خطیر خود را مدنظر قرار دهند و کمک کنند کشورمان یک گام به جلو به سمت پیشرفت و تعالی بردارد.

عابدی در پایان با قدردانی از مسئولان و دست‌اندرکاران دومین یادواره شهدای رسانه استان و سازمان بسیج رسانه استان برگزاری این یادواره را کار ارزشمند و شایسته‌ای دانست و اظهار امیدواری کرد‌: ‌همان طور که شهدای رسانه در خط جهاد تبیین انجام وظیفه کرده اند، ‌مجموعه فرهنگی و اهالی رسانه استان هم این مسیر را ادامه دهند و نگذارند راهی که این شهیدان والامقام رفته اند، ناتمام بماند.

  دومین یادواره شهدای رسانه استان در سه‌شنبه شب ۳۱ مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل امام‌زاده سید جعفر محمد (ع) و به همت بسیج رسانه یزد برگزار می‌شود، ‌از کتاب زندگی نامه شهید رسانه استان شهید حمید دانشجو با عنوان خون نگار رونمایی و در این یادواره از ۱۳ خانواده شهدای رسانه تجلیل می‌گردد.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول