اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

چرا نباید شانسی برای ذوب‌آهن متصور باشیم؟

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: اگر روی کاغذ مقابل تیم قوی‌تری به میدان می‌روید، حتما قرار نیست بازنده باشید، اگر چنین نکته‌ای وجود داشت این بازی‌ها برگزار نمی‌شد و تیم‌های ضعیف‌تر باید باخت را از قبل قبول می‌کردند.

چرا نباید شانسی برای ذوب‌آهن متصور باشیم؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر روز پنجشنبه(دوم شهریور ماه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

مجتبی توتونی، پیشکسوت فوتبال اصفهان که در حال حاضر به عنوان مربی در کادرفنی تیم دسته اولی مس کرمان مشغول به کار است، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رابطه شرایط ذوب‌آهن در آغاز لیگ برتر اظهار داشت: برای قضاوت در مورد ذوب‌آهن کمی زود است، نگرش ربیعی به فوتبال نگرش کاملا متفاوتی نسبت به تارتار است، بازی اول در زمین ملوان بود و دیدار دوم را هم مقابل سپاهان قدرتمند پشت سر گذاشت.

وی افزود: ذوب‌آهن بی‌مهابا بازی کرد و به دنبال گلزنی بود نه این که فقط بخواهند دفاع کنند و منتظر اتفاقات باشند؛ با توجه به بضاعتی که داشتند از داشته‌های فنی خود به خوبی استفاده کردند، اگر اتفاق غیر منتظره‌ای رخ ندهد، ذوب‌آهن شرایط بهتری نسبت به فصل گذشته خواهد داشت.

توتونی با اشاره به دیدار سبزپوشان مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: چرا نباید شانسی برای ذوب‌آهن متصور باشیم؟ زیبایی فوتبال به همین نکات است، اگر روی کاغذ مقابل تیم قوی‌تری به میدان می‌روید، حتما قرار نیست بازنده باشید، اگر چنین نکته‌ای وجود داشت این بازی‌ها برگزار نمی‌شد و تیم‌های ضعیف‌تر باید باخت را از قبل قبول می‌کردند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: ویژگی فوتبال اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی آن است، هر احتمالی قابل تصور است؛ اگر ذوب‌آهن راه‌های نفوذ پرسپولیس را به خوبی شناسایی کند و در‌ها را به خوبی ببندد، مطمئن باشید کسب امتیاز از پرسپولیس دور از دسترس نیست.

وی با بیان این‌که در مورد تاکتیک ذوب‌آهن در بازی با پرسپولیس نمی‌توان زیاد صحبت کرد، ادامه داد: این موضوع بستگی به تفکرات ربیعی دارد، هر بازی شرایط خاص خود را دارد؛ ممکن است ربیعی به دنبال یک بازی هجومی باشد، اما در بعضی موارد باید احتیاط را در دستور کار خود قرار دهد، ابتدا به فکر بسته نگه داشتن دروازه باشید و بعد از شانس‌های گلزنی برای برنده شدن استفاده کند.

توتونی در پایان گفت: در هر بازی و تقابل با هر تیمی روش‌های متفاوتی می‌تواند اثرگذار باشد؛ اگر بازی بدون تماشاگر برگزار شود، این به سود تیم مهمان است، یار دوازدهم هر تیم تماشاگران هستند نبود آن‌ها تاثیرگذار است.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول