اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

استقرار ۳ بیمارستان صحرایی در مرز مهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۳ بیمارستان صحرایی با ظرفیت خدمت به ۲۵۰ نفر، در مرز مهران مستقر می شوند‌.

استقرار ۳ بیمارستان صحرایی در مرز مهران

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، جاسم محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۳ بیمارستان صحرایی در مرز مهران مستقر می شوند. این مرکز امکان ارائه خدمات به ۲۵۰ نفر را در روز دارد که امکان افزایش آن به ۴۰۰ نفر نیز پیش‌بینی شده است.

وی افزود: مرکز فوریت‌های پزشکی شهید سلیمانی در مرز بین‌المللی مهران ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع وسعت دارد و در دو طبقه احداث شده است و خدمات درمانی سرپایی را به زائران عتبات عالیات به ویژه در ایام اربعین حسینی ارائه می‌دهد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: این مرکز امکان ارائه خدمات به ۲۵۰ نفر را در روز دارد که امکان افزایش آن به ۴۰۰ نفر نیز پیش‌بینی شده است. 

وی عنوان کرد: بخش مراقبت‌ های ویژه بیمارستان شهید مصطفی خمینی باید آمادگی کامل داشته باشد و همچنین در بیمارستان امام خمینی (ره) نیز بخش تروما و حوادث بیش از پیش فعال باشد و تصمیم ما بر آن است که بیش از ۲۰ درصد از ظرفیت تخت‌ های بیمارستان امام حسین (ع) مهران اشغال نباشد و بیماران به مرکز استان ارجاع داده شوند. 

محمدی با اشاره به تجهیز مرکز فوریت‌های پزشکی شهید قاسم سلیمانی در مرز بین‌المللی مهران، خاطرنشان کرد: چارت سازمانی نیروهای مستقر در این مرکز باید آماده شده و نیروها براساس برنامه‌ریزی دقیق در این مرکز حاضر و به ارائه خدمات به زائران بپردازند. 

محمدی با اعلام اینکه این دانشگاه برای خدمات‌ رسانی مطلوب به زائرین آمادگی کامل دارد، تصریح کرد: با رفع نقاط ضعف سال‌های گذشته و تقویت نقاط مثبت سعی کرده‌ایم تمام امکانات لازم را برای خدمات‌رسانی مطلوب فراهم کنیم تا زائران با کمترین مشکل در حوزه سلامت در مبادی ورودی و خروجی عبور و مرور کنند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مرز مهران در ایام اربعین شاهد تردد ۶۰ درصد زوار اربعین در کل کشور است. 

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول