اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تمهیدات پلیس راه برای بازی آسیایی تیم تراکتور

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی از حضور و تلاش مضاعف تیم‌های گشتی پلیس راه استان در محورهای استان و مسیرهای منتهی به ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برای رفاه حال طرفداران در مسابقه فوتبال تیم‌های تراکتور و الشارجه امارات خبر داد.

تمهیدات پلیس راه برای بازی آسیایی تیم تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حبیب آبراهه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی حضور حداکثری طرفداران تیم تراکتور در این مسابقه تمهیدات ترافیکی ویژه برای رفاه حال طرفداران و تماشاگران اتخاذ خواهد شد. 

وی افزود: در همین رابطه برابر تمهیدات اندیشیده شده تیم‌های گشتی پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس در سطح جاده‌ها و محورهای استان حضور فعال خواهند داشت و از ساعت ۲۱ تا ۲۳  شب از ورود کامیون‌ها و تریلی در آزادراه کسایی ممانعت خواهد شد. 

سرپرست پلیس راه استان ادامه داد: از رانندگان کامیون و تریلی تقاضا داریم از ساعت ۱۸ عصر تا ۲۳ شب جهت تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و پلیس راه استان را در روان‌سازی ترافیکی مسیرهای منتهی به ورزشگاه یاری کنند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول