اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای مواصلاتی محل تردد زائرین اربعین حسینی آماده ارائه خدمات به زوار اربعین هستند.

۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند

ایوب کرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با توجه به ورود زائرین اربعین حسینی کشور پاکستان از طریق پایانه مرزی میرجاوه و افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان، ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: این مجموعه‌ها به منظور فراهم‌کردن آسایش و رفاه بیشتر برای رانندگان و مسافران از طریق ارائه خدمات متمرکز و مناسب‌، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده‌ها و تمرکز در یک مکان، تسهیل نظارت، ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها، کاهش مزاحمت‌های ترافیکی وسوانح جاده ای، دسترسی رانندگان و مسافران به خدمات موردنیاز و ایجاد بستری مناسب جهت اشتغالزایی شکل گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اجرای طرح نظارتی بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی تا پایان ایام اربعین و بازگشت زوار به محل اقامتشان به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: زائران گرامی برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول