اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

عمل به وظیفه شرعی و انقلابی جهاد تبیین واجب است

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت عتف گفت: وظیفه یکایک ما در آموزش عالی کشور به ویژه در موقعیت حساس کنونی عمل به وظیفه شرعی و انقلابی جهاد تبیین است.

عمل به وظیفه شرعی و انقلابی جهاد تبیین واجب است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نشست تکریم  جعفر جعفری فرمانده سابق پایگاه بسیج ستادی وزارت عتف با حضور فرمانده مرکز بسیج کارکنان، معاونین وی و اعضای شورای پایگاه ستادی برگزار شد.

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت عتف در این نشست ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های جعفری در زمان مسؤولیت گفت: مسؤولیت در بسیج یک فرصت ارزشمند برای کسب قرب الهی و حرکت در مسیر نورانی شهدا است.

نصیرزاده ادامه داد: یکی از وظایف مهم شجره طیبه بسیج کارکنان تلاش در راستای تحقق دولت اسلامی و تربیت کادری در تراز انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و خدمت شایسته به ملت عزیز و شریف است که در اجرای این ماموریت خطیر و ماموریت های دیگر در عرصه های فرهنگی، علمی، جهادی و امنیتی، مسئولین دستگاه ها نقش ویژه ای دارند.

رئیس هیأت اندیشه ورز وزارتخانه‌ها و ادارات تصریح کرد: فرماندهان بسیج کارکنان در مسیر اجرای ماموریت های محوله باید اهمیت نقش آفرینی بسیج را برای مسئولین تبیین کرده و همه ظرفیت های بسیج را در اجرای ماموریت های آموزش عالی به میدان بیاورند اما در صورت عدم همراهی نباید لحظه ای در اجرای وظایف قانونی و شرعی درنگ کنند؛ چرا که بسیج حافظ انقلاب است و نباید در اجرای ماموریت‌ها گرفتار بوروکراسی اداری و یا کم توجهی مسؤولین شود.

نصیرزاده گفت: نظر به تغییر محل خدمت برادر بسیجی  جعفر جعفری و با توجه به اهمیت راهبردی ستاد وزارت عتف در اجرای ماموریت های متنوع بسیج کارمندان و لزوم تقویت نیروها و با عنایت به تجربیات موفق گذشته در یکپارچگی مدیریت و فرماندهی مرکز بسیج کارکنان و رده ستادی از این پس تمشیت امور بسیج کارکنان ستاد وزارت نیز تحت فرماندهی مستقیم مرکز خواهد بود.

فرمانده مرکز بسیج کارکنان وزارت عتف در پایان این نشست گفت: وظیفه یکایک ما در آموزش عالی کشور به ویژه در موقعیت حساس کنونی عمل به وظیفه شرعی و انقلابی جهاد تبیین است که در این راستا نیز با وجود فعالیت های اثر گذار قرارگاه مقابله با جنگ نرم مرکز بسیج کارکنان در سال های اخیر هم اکنون با همکاری و هم افزایی سازمان بسیج اساتید و سازمان بسیج دانشجویی به صورت فراگیرتری در راستای جهاد تبیین در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی قدم بر خواهیم داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول