اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آغاز مرحله نهایی مسابقات ملی بتن در مشهد

مدیر کل استاندارد خراسان رضوی گفت: مرحله سوم و نهایی دومین دوره مسابقات ملی کیفیت بتن با حضور نمایندگان ۲۶ استان کشور امروز در مشهد آغاز شد.

آغاز مرحله نهایی مسابقات ملی بتن در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد سجادی اظهار کرد: مرحله سوم و نهایی دومین دوره مسابقات ملی کیفیت بتن با حضور نمایندگان ۲۶ استان کشور امروز در دانشگاه شهید منتظری مشهد آغاز شد. 

وی افزود: این رقابتها ترغیب کننده شرکتهای تولیدی بتن برای تولید بتن با کیفیت است و می تواند در روند تولید مصالح ساختمانی، به ویژه بتن و مساله تاثیر آن در ساخت و ساز مسکن و ایمن تر شدن ساختمانها در برابر زلزله تاثیر بسزایی بگذارد.

مدیر کل استاندارد خراسان رضوی ادامه داد: در مرحله نخست رقابتها که با آزمون کتبی همراه بود حدود ۶۰۰ تیم شرکت کردند و در مرحله دوم ۸۱ تیم منتخب مرحله اول، نمونه های ساخته شده بتنی خود را به مشهد فرستادندو با داوری صورت گرفته ۲۶ تیم از سراسر کشور به مرحله سوم راه یافتند.

سجادی گفت: امروز دوشنبه حدود ۱۴ تیم نمونه بتنی مسابقه را می سازند و فردا بقیه تیم ها در رقابتها شرکت می کنند و بتنهای ساخته شده به خاطر شرایط خاص این مصالح ساختمانی پس از گذشت ۲۸ روز مورد آزمون قرار می گیرند و نتایج مسابقات یک ماه بعد اعلام می شود.

وی شمار واحدهای تولید کننده بتن استاندارد در کشور را هزار و ۲۰۰ مورد عنوان کرد و افزود: ۱۰۶ شرکت تولید کننده بتن در خراسان رضوی دارای مجوز استفاده از علامت استاندارد هستند که ۸۶ شرکت از این تعداد در مشهد فعالیت دارند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول