اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برقراری 4 پرواز مستقیم رفت و برگشت از قشم به نجف

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برقراری چهار پرواز مستقیم رفت و برگشت از قشم به نجف اشرف همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی خبر داد.

برقراری 4 پرواز مستقیم رفت و برگشت از قشم به نجف

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، ادریس راموز معاون فرهنگی و اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم امروز با اعلام این خبر گفت: برقراری این پروازها با پیگیری مدیریت عالی سازمان منطقه آزاد قشم و در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به زائران اربعین حسینی انجام شده است.

وی با بیان اینکه هواپیمایی قشم ایر پروازهای خطوط قشم نجف اشرف را عهده‌دار است، افزود: چهار پرواز مستقیم رفت و برگشت در این مسیر با هدف افزایش رفاه قشموندان در سفر به عتبات عالیات انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم زمان انجام نخستین پرواز را جمعه دهم شهریورماه اعلام کرد و گفت: دومین پرواز نیز روز یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه از فرودگاه قشم به مقصد نجف در کشور عراق انجام خواهد شد.

به گفته راموز پروازهای برگشت نیز جمعه هفدهم و یکشنبه نوزدهم شهریورماه از نجف اشرف به مقصد قشم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه توسعه خطوط پروازی داخلی و خارجی از قشم از جمله اولویت‌های سازمان منطقه آزاد با همکاری فرودگاه بین‌المللی قشم می‌باشد، افزود: در همین راستا نیز در حال رایزنی و پیگیری برای برقراری یک خط پروازی دیگر از قشم به کشور عراق توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر هستیم و در صورت نهایی شدن زمان این پرواز اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

معاون فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار پرواز مستقیم قشم جده برای جابجایی حجاج از این جزیره برقرار شد و طی آن چهار کاروان از قشم و با پرواز مستقیم راهی سرزمین وحی شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول