اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دوگانگی حاکم بر فضای اقتصادی آذربایجان‌شرقی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دوگانگی حاکم بر فضای اقتصادی استان سرمایه‌گذاران را به‌سوی یاس و نومیدی سوق می‌دهد.

دوگانگی حاکم بر فضای اقتصادی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد کلامی امروز در نود و هفتمین نشست شورای گفت ‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: باید با روش‌های مؤثر و نشست‌وبرخاست متعدد با صاحبان صنایع، فعالان تولیدی و اقتصادی و هم‌اندیشی دوسویه میان آنها و مسؤولان استانی، دوگانگی حاکم بر فضای اقتصادی استان به‌صورت شایسته و بایسته حل‌وفصل شود.

وی افزود: با این دوگانگی، روح اقتصادی و پویایی تولید و کسب‌وکار به بیراهه رفته و سرمایه‌گذاران را به‌سوی یاس و نومیدی سوق می‌دهد.

کلامی با بیان اینکه آذربایجان‌شرقی جزء ۳ استان برتر کشور در حوزه سرمایه‌گذاری است، گفت: با این‌وجود برخی عوامل، این مهم را وارونه جلوه داده و سعی در سیاه‌نمایی فضای پویای کسب‌وکار در استان دارد.

وی افزود: دغدغه مجموعه مسؤولان استان در درجه اول مشکلات سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی استان است و در درجه دوم تلاش وافر برای به‌حداقل‌ رساندن مشکلات آنهاست.

پایان پیام/۶۰۰۳۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول