اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خدمت‌رسانی ۳۳ موکب زنجانی در پیاده‌روی اربعین

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۳۳ موکب زنجانی به ۲۰ هزار زائر اربعین حسینی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

خدمت‌رسانی ۳۳ موکب زنجانی در پیاده‌روی اربعین

ذبیح‌الله بابایی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۳۳ موکب زنجانی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی برپا خواهند شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان با اشاره به استقرار ۲۴ موکب‌ در کشور عراق تصریح کرد: ۱۰ موکب در شهر نجف، ۷ موکب در مسیر نجف به کربلا، ۶ موکب در شهر کربلا، یک موکب در سامرا استقرار خواهند شد.

وی اضافه کرد: همچنین یک موکب در خروجی شهر ایجرود، یک موکب در بزینه‌رود شهرستان خدابنده، ۵ موکب در مرز مهران و ۲ موکب هم در مرز خسروی به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

بابایی با بیان اینکه در مجموع ۱۳۰ دستگاه کامیون در سطح استان طی ۲۰ روز به طور رایگان به زوار اربعین حسینی خدمات مورد نیاز را به کشور عراق بارگیری خواهند کرد، گفت: این موکب‌ها روزانه در هر وعده غذایی از ۵۰ هزار زائر پذیرایی خواهند کرد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان با بیان اینکه موکب‌ها از ششم شهریورماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، ادامه داد: همچنین این آمادگی را داریم که برای ۲۰ هزار زائر اربعین حسینی به صورت شبانه‌روز اسکان بدهیم.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول