اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تحقق 63 درصدی اعتبارات پروژه‌های آب‌رسانی در گلستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان از تحقق 63 درصدی اعتبارات سفر رئیس جمهور به گلستان در پروژه‌های آبرسانی خبرداد.

تحقق 63 درصدی اعتبارات پروژه‌های آب‌رسانی در گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، ایرج حیدریان عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: تغییر اقلیم، کاهش نزولات جوی، خشکسالی هواشناسی، هیدرولوژیکی و کشاورزی در نقاط مختلف جهان از جمله گلستان اتفاق افتاده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان افزود: چهار استان کشور در وضعیت سخت آبی قرار دارند که یکی از آنها گلستان است و ما هر هفته جلسه رصد و پایش منابع آبی را برگزار می‌کنیم.

وی در خصوص سد نرماب گفت: در دولت سیزدهم با تقویت اعتبارات دو میلیون مترمکعب عملیات خاکریزی بدنه سد اتفاق افتاد و پیشرفت فیزیکی آن ۹۳ درصد است.

حیدریان بیان کرد: در مخزن سد ۲۸۰ هکتار از اراضی تملک شده و عملیات جابجایی و اسکان روستاهای جنگلده پایین و بالا در حال انجام است.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: در هفته دولت ۱۷ پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی هشت پروژه آغاز خواهد شد که مجموع اعتبارات این دو بخش ۳۰۱ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: 6 پروژه در سفر رئیس جمهور داشتیم که شامل طرح آبرسانی گرگان، طرح آبرسانی آزادشهر و رامیان، طرح آبرسانی نوار مرزی، سد نرماب، سد آقدکش و علاج بخشی سد وشمگیر بود که برای این پروژه‌ها طی سه سال هزار و 580 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و تاکنون هزار میلیارد تومان معادل ۶۳ درصد محقق شده است.

پایان پیام/ 83026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول