اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اعلام آمادگی سازمان سنجش برای رسیدگی به اعتراضات داوطلبان کنکور

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سازمان سنجش برای رسیدگی به اعتراضات داوطلبین کنکور سراسری اعلام آمادگی کرده و به همین منظور، ستاد مشترکی از سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده است.

اعلام آمادگی سازمان سنجش برای رسیدگی به اعتراضات داوطلبان کنکور

رضا حاجی‌پور عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز که با حضور رئیس سازمان سنجش و معاون آموزشی مقطع متوسطه وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، موضوع اعتراضات داوطلبین به رتبه‌شان در کنکور سراسری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه سازمان سنجش برای رسیدگی به اعتراضات داوطلبین اعلام آمادگی کرد و ستادی مشترک که با عضویت نمایندگان سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده کار رسیدگی به اعتراضات را انجام می‌دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: داوطلبینی که نسبت به رتبه خود در کنکور اعتراض دارند می‌توانند با حضور در این ستاد اعتراض خود را اعلام کنند و با حضور داوطلبین، رتبه آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه اعلام می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول