اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اختصاص ۹پرواز از مازندران برای اربعین حسینی

مدیرکل هواپیمایی وارش در شمال کشور گفت: تعداد ۹ پرواز از مقصد ساری به نجف از تاریخ هفتم تا دوازدهم شهریورماه و برگشت از تاریخ شانزدهم تا نوزدهم شهریورماه از مقصد نجف به ساری، اختصاص داده است.

اختصاص ۹پرواز از مازندران برای اربعین حسینی

احمد رستمی مدیرکل هواپیمایی وارش در شمال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان، اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن ایام اربعین و با احترام به هم استانی‌ها، هواپیمایی وارش تعداد ۹ پرواز از مقصد ساری به نجف از تاریخ هفتم تا دوازدهم شهریورماه و برگشت از تاریخ شانزدهم تا نوزدهم شهریورماه از مقصد نجف به ساری، اختصاص داده است.

وی افزود: هم استانی‌ها می‌توانند از روز دوشنبه ۳۰ مردادماه راس ساعت ۸ صبح با مراجعه به محل فروش در دفتر مرکزی ساری در خیابان ملامجدالدین مراجعه و از آنجا بلیط تهیه کنند.

مدیرکل هواپیمایی وارش در شمال کشور با بیان اینکه وارش نخستین هواپیمایی بومی بوده که این پروازها را برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در این راستای مهم و خدمات‌رسانی به هم‌استانی‌های عزیزمان موفق عمل کنیم.

گفتنی است، هواپیمایی وارش از سال ۱۳۹۷ با پرواز به شهرهای بندرعباس، مشهد، تهران، کیش و نجف فعالیت خود را آغاز کرد که در حال حاضر ۹ پرواز به مناسبت اربعین به مقصد نجف مقدس  به این ناوگان اضافه شده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول