اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اخبار پلیس مازندران| از کشف میلیاردی کالای قاچاق تا دستگیری سارقان مسلح

فرمانده انتظامی مازندران، از کشف ۲۳۶ میلیاردی انواع کالای قاچاق در سطح استان در طرح ویژه و ضربتی پلیس طی ۷۲ساعت گذشته خبر داد.

اخبار پلیس مازندران| از کشف میلیاردی کالای قاچاق تا دستگیری سارقان مسلح

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی گفت: طــرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا با همکاری ادارات کل صمـت، ‌جهاد کشاورزی و راهداری به مدت ۷۲ ساعت در سطح استان به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: باانجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و شناسایی محل دپوی کالاهای قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری دیگر پلیس‌های تخصصی و فرماندهان  انتظامی شهرستان موفق شدند، بیش از ۴ تن و ۲۰۰کیلوگرم آرد، ۹ راس دام زنده، ۵ موتور سیکلت سنگین، ۹۶ هزار و ۴۰۰نخ انواع کالای دخانی، ۷۵ تن انواع چوب آلات جنگلی به همراه ۲۰۰ عدد انواع موادغذایی، یک خودرو خارجی، ۴۷۵ عدد  اموال فرهنگی و تاریخی و ۲۰ حلقه لاسیتک خودرو را کشف کنند. 

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تشکیل ۱۸ فقره پرونده قضائی در این طرح از شناسایی و دستگیری ۱۹ متهم به قاچاق کالا خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. 

مفخمی، ارزش ریالی کشفیات را برابر نظر کارشناسان ۲۳۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام  و افزود: اموال مکشوفه به اداره اموال تملیکی تحویل شد.  

*دستگیری سارقان مسلح در ساری 

علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران، از دستگیری ۲ سارق مسلح با ۱۰ فقره سرقت و کشف اسلحه غیرمجاز و اموال سرقتی در شهرستان ساری خبر داد. 

وی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی وقوع و اعلام سرقت تعدادی اماکن و منزل، موضوع با همکاری سایر واحدهای انتظامی پیگیری و در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس اگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی مازندران افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی های میدانی و اجرای طرح‌های مختلف در سطح شهرستان ساری، متهمان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، این سارقان را دستگیر کردند.

قیصری تصریح کرد: در تحقیقات اطلاعاتی پلیسی بعمل آمده، تاکنون متهمان به ۱۰ فقره انواع سرقت اعتراف که برخی از اموال مسروقه بهمراه یک قبضه سلاح از متهمان نیز کشف شد.

وی افزود: متهمان در تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده به بزه و سرقت های انتسابی اعتراف که پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پلیس که از طریق رسانه های جمعی و مجازی معتبر منعکس می گردد،در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را بدون فوت وقت از طریق تلفن ۱۱۰ جهت بررسی کارشناسی به پلیس اعلام کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول