اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

صادرات کشاورزی لرستان نیازمند برندسازی و شناسنامه‌دار کردن محصولات است

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه ما در خصوص معرفی و عرضه محصولات کشاورزی اعم از باغی و زراعی کار چندانی نکرده‌ایم، گفت: باید معرفی محصولات را با هدف صادرات در دستور کار قرار دهیم، برای تحقق این امر نیازمند برند سازی و شناسنامه دار کردن محصولات هستیم.

صادرات کشاورزی لرستان نیازمند برندسازی و شناسنامه‌دار کردن محصولات است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جهانبخش دولتشاه امروز در حاشیه جلسه طرح ملی شناسنامه دار کردن باغات استان، اظهار کرد: شناسنامه دار کردن باغات و حتی محصولات زراعی یک ضرورت است، برای صادرات محصولات وجود کیو آر کد یک نیاز مبرم است.

وی با تاکید بر اینکه شناسنامه‌دار کردن باغات و گلخانه‌ها یه یک عزم و همت جهادی نیاز دارد، گفت: با توجه به ظرفیت‌های مهم استان به ویژه در حوزه محصولات باغی باید همه دست به دست هم دهیم تا در مسیر شناسنامه‌دار کردن باغات قدم‌برداریم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: وجود باغات متمرکز انجیر، وجود انارستان متمرکز و دیگر محصولات ضرورت شناسنامه‌دار کردن باغات را دو چندان کرده است.

دولتشاه گفت: با وجود این ظرفیت‌ها اما سهم ما از صادرات زیاد نیست، چون محصولات ما فاقد برند هستند، همین امر موجب شده محصولات ما حتی در حوزه زراعی هم به اسم دیگر استان‌ها صادر شود.

وی با اشاره به اینکه ما در خصوص معرفی و عرضه محصولات کشاورزی اعم از باغی و زراعی کار چندانی نکرده‌ایم، تاکید کرد: باید معرفی محصولات را با هدف صادرات در دستور کار قرار دهیم، برای تحقق این امر نیازمند برند سازی و شناسنامه دار کردن آنها هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول