اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

34 حافظ مجازی قرآن کریم خراسان جنوبی

مسوول مرکز مجازی حفظ قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: مرکز مجازی حفظ قرآن کریم اوقاف و امورخیریه استان تاکنون ۳۴ حافظ کل قرآن کریم تربیت کرده است.

34 حافظ  مجازی  قرآن کریم خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سمیه گیوکی، مسوول مرکز مجازی حفظ قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: مرکز مجازی حفظ قرآن کریم اوقاف و امورخیریه استان تاکنون ۳۴ حافظ کل قرآن کریم تربیت کرده است که از  این تعداد قرآن آموز، تعدادی از قبل حافظ بوده و آموزش مجدد گرفتند و تعدادی هم در این مرکز حافظ کل قرآن کریم شدند.

وی افزود: هم اکنون این مرکز ۳۵۰ قرآن آموز فعال دارد که از حفظ یک تا ۳۰ جزء در حال آموزش هستند.

وی گفت: هم اکنون در این مرکز ۲۵۲ قرآن آموز حافظ یک تا ۱۴ جزء قرآن کریم در حال آموزش هستند.

مسوول مرکز مجازی حفظ قرآن کریم اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی  تعداد قرآن آموزان حافظ ۱۵ و ۱۶ جزء قرآن را هرکدام پنج نفر، ۱۷ جزء را دو نفر، ۱۸ جزء را چهار نفر، ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۳ جزء را هر کدام دو نفر، ۲۴ و ۲۵ جزء را هرکدام سه نفر، ۲۶ جزء را دو نفر، ۲۷ جزء را یک نفر، ۲۸ جزء را چهار نفر و ۲۹ جزء را دو نفر در این مرکز اعلام کرد.

گیوکی گفت: علاقمندان حفظ قرآن کریم می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۹ صبح با شماره تلفن ۳۲۳۱۰۷۴۰ تماس بگیرند و یا اطلاعات شناسنامه‌ای خود را به شماره همراه ۰۹۹۲۴۹۱۸۳۷۰ پیامک کنند.

وی شرط حضور در این دوره آموزشی را داشتن سواد خواندن و نوشتن دانست و ادامه داد: کارشناسان این مرکز در دو نوبت صبح و عصر، دو روز در هفته به مدت ۱۵ دقیقه به قرآن آموزان آموزش می‌دهند.

وی هزینه این دوره آموزشی را ماهانه ۵ هزار تومان اعلام کرد و گفت: خیران می‌توانند برای کمک به قرآن آموزان نیازمند نیز، با این مرکز آموزشی مشارکت کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول