اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ضمانت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان با همسویی خانواده و مدرسه

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان گفت: تعلیم و تربیت دانش‌آموزان با همسویی خانواده و مدرسه تضمین می‌شود.

ضمانت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان با همسویی خانواده و مدرسه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ابوالقاسم طاهری، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان در نشست اعضای شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان استان سمنان با اشاره به اثرگذاری و مشارکت بالای انجمن اولیا و مربیان در تصمیم‌گیری‌ها اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان به مثابه آموزش و پرورش کوچک شده که با توجه به ظرفیت‌ها و فرصت‌های مغتنم، فعال کردن اتاق فکر مدارس و شوراهای انجمن اولیا و مربیان شهرستان‌ها و مناطق از جمله بروندادهای مهم مبتنی بر هدف و نتیجه است.

وی خاطرنشان کرد: ضمانت تعلیم و تربیت دانش‌آموزان با همسویی نهادهای خانواده و مدرسه است که انجمن اولیا و مربیان با ارائه راهکارها و پیشنهاد‌های تخصصی، بهترین همیاران نظام تعلیم و تربیت هستند.  

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان سمنان، به تبیین طرح و برنامه‌های اداره انجمن اولیا و مربیان در تابستان ۱۴۰۲ و برنامه‌ها و طرح‌های ابتکاری پیش رو  اشاره کرد و گفت: کارگروه‌های لباس فرم دانش‌آموزی، سرویس رفت و آمد دانش‌آموزی در شهرستان‌ها و مناطق با دعوت از مدعوین و مؤثران سایر نهادها و ارگان‌های ذی‌ربط تشکیل و گام‌های خوبی در جهت رفع مشکلات موجود برداشته شده و می‌شود. 

به گزارش فارس؛ در این نشست، رعایت حقوق اولیا و دانش‌آموزان در تهیه لباس فرم، تدارک سرویس دانش‌آموزی و تکریم اولیا در هنگام ثبت‌نام تأکید شد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول