اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

30 تیم تخصصی تولید محتوا در چهارمحال و بختیاری رقابت می‌کنند

مسئول فضای مجازی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: پنجمین رویداد تولید محتوا در فضای مجازی با حضور 140 نفر در قالب 30 تیم شرکت‌کننده از یکم تا چهارم شهریورماه در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می‌شود.

30 تیم تخصصی تولید محتوا در چهارمحال و بختیاری رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یاسر بیاتی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: جهان امروز با بمباران محتواهایی همراه است که روح و روان و آرمان‌های افراد را مورد توجه قرار می‌دهد.

مسئول فضای مجازی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) خاطرنشان کرد: پنجمین رویداد تولید محتوا در فضای مجازی با حضور ۱۴۰ نفر در قالب ۳۰ تیم شرکت‌کننده از یکم تا چهارم شهریورماه در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: تیم‌ها به مدت ۴۸ ساعت در قرنطینه در سه قالب تولید پویانمایی، بازی تلفن همراه و نرم‌افزار تلفن همراه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بیاتی بیان کرد: در کنار تیم‌های شرکت‌کننده، مشاوران و منتورهایی قرار دارند که در خلال رویداد افراد را راهنمایی و داوران، کارگروهی را بررسی و روندسنجی می‌کنند و در پایان روز چهارم طی برنامه اختتامیه از برگزیدگان این رویداد تجلیل می‌شود.

وی اظهار داشت: جوایز تیم‌های اول تا سوم در هر کدام از رشته‌های موجود به ترتیب ۱۰، هفت و پنج میلیون تومان است.

بیاتی تصریح کرد: در این رویداد علاوه بر رقابت، اعضای گروه‌ها با کار تیمی آشنا می‌شوند و پس از آن نیز افراد مستعد و توانا شناسایی می‌شوند تا در تولید محتوا آموزش ببینند و فعالیت کنند.

مسئول فضای مجازی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، با اشاره به اینکه برگزیدگان استانی جهت شرکت در مسابقات کشوری در آذر ماه آماده می‌شوند، گفت: در سال گذشته تیم پویانمایی استان رتبه هشتم کشوری، تیم تولید نرم‌افزار رتبه ۱۲ کشوری و تیم تولید بازی رتبه ۲۱ کشوری را به دست آورد.

وی اضافه کرد: تیم‌های استانی از لحاظ امکانات و بودجه با سایر تیم‌های کشوری قابل مقایسه نیستند و با حداقل امکانات در این مسابقات شرکت می‌کنند.

بیاتی افزود: شرکت در این رقابت محدودیت سنی ندارد و افراد از سن ۱۲ تا ۵۵ سال می‌توانند در این رویداد شرکت کنند، برای مثال تیم‌هایی وجود دارد که افراد به صورت خانوادگی در این رفاقت شرکت کردند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول