اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ساخت بیمارستان ۱۸۰ تخت خوابی برازجان به کجا رسید؟

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از انتخاب پیمانکار فاز 2 بیمارستان 180 تخت‌خوابی 17 شهریور برازجان و آغاز عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک خبر داد.

ساخت بیمارستان ۱۸۰ تخت خوابی برازجان به کجا رسید؟

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر 260 میلیارد تومان جهت تکمیل بیمارستان 17 شهریور برازجان مصوب شد و انتظار می‌رود که طی دو سال آینده این پروژه به اتمام برسد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با تقدیر از زحمات و تلاش های وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جهت ساخت و فعال کردن پروژه، اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته در مجلس و دولت این پروژه از سال 1400 دارای ردیف ملی بودجه شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از انتخاب پیمانکار فاز دو بیمارستان 180 تخت‌خوابی 17 شهریور برازجان و آغاز عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به پیشرفت 30 درصدی پروژه مذکور و کندی کار در سالیان اخیر، ابراز امیدواری کرد که با حمایت وزارت بهداشت و سازمان برنامه، بخش‌های باقی‌مانده پروژه شامل تکمیل کارهای ابنیه و تاسیسات در زمان لازم انجام شده و بیمارستان به افتتاح برسد.

نماینده دشتستان در مجلس طراحی و پیش‌بینی انجام‌شده برای بیمارستان برازجان را کم‌نظیرخواند و گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های بستری زنان و مردان، اطفال، قلب، جراحی، داخلی، اورژانس، مراقبت های ویژه بزرگسالان و نوزادان و کودکان، تصویربرداری و... بوده و مکمل بیمارستان شهید گنجی خواهد بود.

رضایی اضافه کرد: ساخت بیمارستان 17 شهریور از اولویت های درمانی شهرستان دشتستان و استان بوشهر است و انتظار می رود که با مصوبه خوب دولت روند ساخت آن سرعت گیرد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول