اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مجری فیبر نوری بندرعباس مشخص شد

تفاهم‌نامه اجرای پروژه فیبر نوری طی مراسمی در شهر بندرعباس منعقد و شرکت پیشگامان مجری توسعه فیبر نوری در این شهر شد.

مجری فیبر نوری بندرعباس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تفاهم‌نامه اجرای پروژه فیبر نوری امروز در شهر بندرعباس، در مراسمی با حضور مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، محمد مرودی، فرماندار بندرعباس، مهدی نوبانی، شهردار، علی اصغر ترحم، مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جنوب شرق و مسعود بمانی پور، مدیرعامل پیشگامان توسعه ارتباطات منعقد شد.

بمانی پور ضمن قدردانی از تلاش‌های مقامات استانی، از آمادگی کامل پیشگامان توسعه ارتباطات برای همکاری در چارچوب تفاهم‌نامه طرح ملی فیبر نوری در بندرعباس خبر داد. استاندار هرمزگان نیز در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه بر اهمیت توسعه زیرساخت‌ها، به عنوان یکی از پایه‌های اصلی پیشرفت در منطقه تاکید کرد.

به‌گفته وی، با تکمیل طرح فیبر نوری پیشگامان در بندرعباس، سرعت اتصال اینترنت به 900 مگابیت بر ثانیه می‌رسد که در سطح بهترین کیفیت اینترنت روز در جهان است.

پیشگامان با اجرای طرح فیبر نوری در بندرعباس، زمینه لازم برای ارتقای سرعت و پایداری اینترنت در بخش خانگی و کسب‌وکارها را فراهم خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول