اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اولین مرکز نفس در لرستان آغاز به کار کرد

دبیر برنامه جوانی جمعیت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: اولین مرکز نفس(نجات فرزندان سقط) خرم‌آباد آغاز به کار کرد.

اولین مرکز نفس در لرستان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، لیلا شریعتی عصر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز بکتر مرکز نفس در این شهرستان اظهار کرد: این مرکز با هدف کنترل و کاهش سقط غیرقانونی و حمایت خانواده‌ها در راستای نجات جان فرزندان در معرض سقط راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به تامین نیروی انسانی این مرکز، افزود: در این مرکز یک نفر کارشناس مامایی و یک نفر روانشناس مشغول به کار شده‌اند.

دبیر برنامه جوانی جمعیت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: افراد در معرض خطر از طریق خانه‌ها و پایگاه‌های سلامت شناسایی شده و به مرکز نفس ارجاع داده میشوند.

شریعتی گفت: در این مرکز روزانه آمار و اطلاعات افراد جهت رصد و پیگیری به مرکز بهداشت خرم‌آباد و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان ارسال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما در این مرکز شناسایی مشکلات خانواده‌های متقاضی سقط جنین و تلاش برای رفع آن است.

شایان ذکر است مرکز نفس ابتدا در بیمارستان عسلیان شهرستان خرم‌آباد راه اندازی شده و به زودی در شهرستان‌های لرستان نیز با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های مرتبط راه‌اندازی خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول