اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سفیر اندونزی در ایران: ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی بسیار گسترده است

سفیر اندونزی در ایران گفت: ما آماده ارتقا و توسعه روابط اندونزی و ایران هستیم و از این امر استقبال می‌کنیم.

سفیر اندونزی در ایران: ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی بسیار گسترده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه رونی پراستیویولیانتورو سفیر اندونزی در ایران در دیدار با استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود ظرفیت‌های قابل توجه این استان در حوزه‌های مختلف گفت: ما آماده ارتقاء و توسعه روابط هستیم و از این امر استقبال می‌کنیم.

رونی پراستیو یولیانتورو افزود: این استان پتانسیل‌های فراوانی دارد که می‌توان در چارچوب همکاری‌های مشترک دوکشور از آن بهره برد.

وی با اشاره به سفر اخیر آیت الله رئیسی به اندونزی اضافه کرد: این سفر زمینه برای ارتقای روزافزون همکاری‌های دو کشور را فراهم کرد.

یولیانتورو ادامه داد: آذربایجان‌غربی ظرفیت‌های گسترده‌ای دارد و با توجه به موقعیت استراتژیکی، زمینه زیادی برای همکاریهای مختلف اقتصادی ، ترانزیتی و زیست‌محیطی در این منطقه فراهم است.

سفیر اندونزی در ایران اظهار کرد: برای گسترش روابط و عقد قرارداد خواهرخواندگی بین آذربایجان‌غربی و یکی از استان‌های اندونزی اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی همچنین یادآور شد: می‌توان زمینه ارتقای روابط بین اتاق‌های بازرگانی ارومیه و یکی از استان‌های اندونزی را ایجاد کرد.

یولیانتورو با قدردانی از استاندار آذربایجان‌غربی در ایجاد شرایط میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، گفت: ارومیه به پایتخت والیبال معروف بوده و ایران نیز از قوی ترین‌ تیم‌های این رقابت‌هاست.

وی با تبریک ابتکار جذب میزبانی مسابقات والیبال مردان آسیا توسط استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: برگزاری این مسابقات در شهر زیبای ارومیه موجب شده نام استان آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه در راس اخبار ورزشی کشورهای مختلف دنیا قرار گیرد .

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول