اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۸ طرح راهداری چهارمحال و بختیاری در هفته دولت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۸ طرح راهداری در این استان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: با افتتاح طرح‌های هفته دولت برای 453 نفر در استان اشتغالزایی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۸ طرح راهداری چهارمحال و بختیاری در هفته دولت

روح‌الله غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به مناسبت هفته دولت ۳۵ طرح در استان توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهره‌برداری و افتتاح می‌شود که ۱۵ مورد آن  ملی و ۱۹ طرح استانی است.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها ۲۵۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و با این عملیات برای ۴۵۳ نفر در سطح استان اشتغال‌زایی می‌شود.

غلامی اظهار داشت: لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان‌ها به طول ۸۰ کیلومتر، بهسازی و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز در محورهای سه‌راهی امام‌قیس و گردنه کت به طول ۲.۴ کیلومتر، تکمیل و آسفالت محور سامان و طلینه ـ ده زیر به طول ۵.۳ کیلومتر، بهسازی و تکمیل آنتنی‌های فلارد به طول ۵.۱ کیلومتر و تکمیل ابنیه فنی محور بیراهگان ۵.۳ کیلومتر از جمله پروژه‌های تکمیل‌شده هستند.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی رمپ ورود و خروج مجتمع خدماتی رفاهی محور سفیددشت- زرین‌شهر، رمپ ورود و خروج بروجن - نقنه، احداث ساختمان اداری بازفت و خرید ساختمان اداری مرکزی نیز به پایان رسیده است و در هفته دولت بهره‌برداری می‌شوند.

غلامی بیان داشت: در این هفته ۲۳ پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شود که ۲۰ پروژه از این تعداد ملی بوده و بیشترین آن‌ها در شهرستان‌های شهرکرد، کیار و کوهرنگ واقع شده است.

وی بیان کرد: این عملیات میزان ۱۲۱ میلیارد تومان اعتبار لازم دارد و برای ۷۰ نفر در سطح استان اشتغال‌زایی می‌کند.
 
مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: ایمن‌سازی و اصلاح نقطه پرتصادف پیچ هارونی، ایمن‌سازی و اصلاح نقطه پرتصادف محور لردگان-منجر مویی- چنارمحمودی (پیچ چله‌گاه) پل دشتی - هوره از جمله این طرح‌هاست.

وی پروژه‌های روکش آسفالت و روکش حفاظتی در محورهای فارسان- چلگرد، سورشجان- سودجان، شهرکرد-سورشجان، شهرکرد- بروجن- لردگان و سفیددشت، قلعه - ممکا، چویلان - لشتر،  شلمزار- دستنا،  شهرکرد- فارسان- چلگرد (حدفاصل سه‌راهی نصیرآباد- سه‌راهی امیرآباد) سه‌راهی ارمند- جوزستان، وردنجان، بارده، کرسنک به ورعبدالله را نیز از طرح‌های کلنگ‌زنی معرفی کرد.

غلامی در پایان به کلنگ‌زنی ساختمان اداری مرکزی سازمان و ساختمان اداری لردگان اشاره کرد و افزود: تکمیل ابنیه فنی در محورهای حسین آباد - نازی - میان‌دوهان و تبرک - تلخدان، کلنگ‌زنی راهدارخانه گوشنگلی، سوله شن و نمک اردل، شلمزار و فارسان و دیوار محوطه اداره مرکزی شلمزار نیز در هفته دولت انجام می‌شود.

وی افزود: همچنین ۶ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و تجهیزات شامل گریدر، لودر، شن و نمک‌پاش، فلاسک لکه‌گیری آسفالت و آمیکو نیز با اعتباری به ارزش ۲۳ میلیارد تومان خریداری شد که این مبلغ از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول