اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

احداث درمانگاه تامین اجتماعی در زبرخان

رئیس تامین اجتماعی زبرخان گفت: درمانگاه تامین اجتماعی در زبرخان احداث خواهد شد.

احداث درمانگاه تامین اجتماعی در زبرخان

جواد احمدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: زبرخان با وجود تازه تاسیس بودن ظرفیت بالایی برای ایجاد اشتغال مولد دارد.

رئیس تامین اجتماعی زبرخان با بیان اینکه دومین شهرک صنعتی فعال استان خراسان رضوی، شهرک صنعتی خیام در زبرخان واقع شده است، افزود: زبرخان قطب کشاورزی و دامپروری استان است.

وی ادامه داد: از جمعیت ۱۱ هزار نفری بیمه‌شدگان اجباری سازمان در زبرخان، ۷هزار نفر در شهرک صنعتی خیام مشغول به کار هستند.

احمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر کل جمعیت تحت پوشش سازمان در زبرخان حدود ۳۴هزار نفر است، گفت: با توجه به ظرفیت بالقوه زبرخان در ایجاد اشتغال، ارائه خدمات درمانی توسط سازمان تامین اجتماعی آن هم به صورت درمان مستقیم اجتناب ناپذیر است.

احمدی با تاکید بر اینکه  احداث درمانگاه تامین اجتماعی در دستور کار سازمان قرار دارد، بیان کرد: زبرخان در بین دو قطب صنعتی استان خراسان رضوی قرار دارد فاصله شهرک صنعتی خیام و شرکت ایران خودرو خراسان در بینالود از مرز شهرستان زبرخان تا بینالود و ایران خودرو حدود ۲۳ کیلومتر است.

رئیس تامین اجتماعی زبرخان تشریح کرد: فاصله ایران خودرو تا مشهد فاصله‌ای حدود ۶۰ کیلومتری است از این رو ارائه خدمات خصوصا خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی در زبرخان به شرکت ایران خودور بسیار حائز اهمیت است که این اولویت احداث بیمارستان تامین اجتماعی در سال‌های آینده را بالا می‌برد.

وی عنوان کرد: ظرفیت بالای گردشگری زبرخان و زائران ۶ میلیون نفری در قدمگاه رضوی و واقع شدن شهرستان در کنار جاده آسیایی هم یکی دیگر از ضرورت‌های احداث درمانگاه تامین اجتماعی در زبرخان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول