اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۴ مامای غیرمجاز در شاهرود دستگیر شدند

رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری چهار بانوی مامای غیرمجاز و پلمب مراکز فعالیت غیرقانونی آنها در شهرستان شاهرود خبر داد.

۴ مامای غیرمجاز در شاهرود دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: پس از ابلاغ قانون حمایت از جوانی جمعیت به مسؤولان قضائی دستور داده شد تا وظایف مرتبط را پیگیری کنند و برخورد قانونی و متناسب را انجام دهند.

وی ادامه داد: متأسفانه سقط غیرقانونی جنین توسط افراد غیرمجاز و ناآشنا با اصول علمی و بهداشتی در مراکز غیرقانونی و بدون مجوز به صورت نامحسوس در حال انجام است و برای جلوگیری از استمرار این معضل باید ورود قانونی و بازدارنده را در دستور کار قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان افزود: در همین راستا با تلاش‌های ضابط خاص و پس از رصدهای امنیتی، چهار نفر از بانوان غیرمجاز در اماکن غیربهداشتی که با اعمال غیرحرفه‌ای اقدام به سقط جنین در شهرستان شاهرود می‌کردند، شناسایی و به مرجع قضائی معرفی شدند.

عبداللهی گفت: متهمان در دادسرای عمومی و انقلاب شاهرود به اتهام سقط عمدی جنین تفهیم و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند و مراکز مربوطه نیز با دستور قضائی پلمب شد.

وی تأکید کرد: روند شناسایی و دستگیری افراد و مراکز غیرمجاز و غیرقانونی در این موضوع مهم در سراسر استان سمنان ادامه دارد و دستگاه قضائی این استان با جدیت و قاطعیت با متخلفان و مجرمان برخورد قانونی می‌کند.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول