اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشف میلیاردی کالای ساختمانی سرقتی در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازکشف 30 میلیارد ریال لوازم ساختمانی مسروقه و دستگیری 3 سارق و مالخرخبر داد.

کشف میلیاردی کالای ساختمانی سرقتی در اصفهان

حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت کالاهای ساختمانی از داخل انباری در شهر اصفهان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۷ اصفهان با بررسی‌های میدانی دقیق و انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی پلیسی موفق شدند یک سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

بساطی با اشاره به کشف یک دستگاه خودروی پراید مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم، تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه علاوه بر سرقت خودروی مکشوفه به سرقت لوازم ساختمانی و فروش اموال به ۲ مالخر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: با بررسی اظهارات متهم و دستگیری ۲ مالخر، کلیه اموال به سرقت رفته شامل ۱۹۰ عدد حوله خشک کن، یک جعبه کلکتور، ۷۱ عدد رادیاتور، ۱۲۳ قطعه شیرآلات، ۱۰ عدد اجاق گاز و مقادیر زیادی کالای بهداشتی ساختمانی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال داخل انباری واقع در یکی از شهرستان‌های همجوار کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: رعایت توصیه‌ها و آموزش‌های پیشگیرانه پلیس ضامن ناکارآمدی سارقان است.

بساطی از مالکان انبارها و شرکت‌ها خواست ضمن بکارگیری نگهبان مورد اعتماد و تجهیز اماکن خود به تجهیزات و سیستم‌های ضد سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول