اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تأمین آب سالم ۱۵۱ خانوار سه روستای سنقرو کلیایی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از رسوب‌زدایی و رفع گرفتگی ۵ کیلومتر از شبکه توزیع و خط انتقال آب ۳ روستا این شهرستان خبر داد.

تأمین آب سالم ۱۵۱ خانوار سه روستای سنقرو کلیایی

رضا دادوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از رسوب‌زدایی ۵ کیلومتر خط انتقال آب روستاهای چهارگاه، کوزه‌گران و فیروزآباد در شهرستان سنقر خبر داد.

وی اظهار کرد: رسوبات موجود در قسمتی از مسیر خط انتقال، منجر به کاهش دبی و افت فشار آب در روستاهای مذکور شده بود که با بررسی‌های صورت گرفته، با برش قسمت‌هایی از لوله‌های خط انتقال آن مسیر در فواصل ۵۰ متری، از طریق سمبه‌زنی و پمپ هوا حجم قابل توجهی از رسوبات موجود در لوله‌ها خارج و مشکل افت فشار آب در این روستاها مرتفع شد.   

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: جهت ارتقای آبرسانی به این روستاها، در حین انجام این پروژه بر حسب نیاز، یک‌هزار متر از لوله خط انتقال مسیرهای ذکر شده در سایز ۱۱۰ تعویض و تعداد ۲۰ رشته انشعاب خانگی روستای چهارگاه نیز اصلاح شد.   
 
وی خاطرنشان کرد: جهت اجرای این پروژه مبلغی بالغ بر ۲۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است. 
 
داودی در پایان، گفت: روستاهای مذکور در مجموع دارای ۱۵۱ اشتراک و ۶۱۰ نفر جمعیت هستند که با اجرای عملیات رسوب‌زدایی، مجددا از آب سالم و پایدار با فشار قوی بهره‌مند شدند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول