اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

وضعیت توزیع بنزین در کلان‌شهرها به حالت عادی برگشت

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: هم‌اکنون مشکلات توزیع بنزین در تهران و سایر کلان‌شهرها تقریبا حل شده است و شاهد کاهش صف بنزین در جایگاه‌ها هستیم و وضعیت به حالت عادی بازگشته است.

وضعیت توزیع بنزین در کلان‌شهرها به حالت عادی برگشت

رضا نواز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت کشور عنوان کرد: بعد از ورود آقای مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و پیگیری مجدانه ایشان برای حل مشکلات و تلاش شبانه‌روزی وزارت نفت و جایگاه‌داران، هم‌اکنون مشکلات توزیع بنزین در تهران و سایر کلانشهرها تقریبا حل شده است و شاهد کاهش صف بنزین در جایگاه‌ها هستیم.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: البته همچنان مشکلاتی در سایر استان‌ها به ویژه استان‌های مرزی درباره سوخت‌گیری مردم به ما گزارش شده است که به دولت منتقل کرده‌ایم و انشاالله به زودی حل خواهد شد. 

وی توضیح داد: جو روانی ایجاد شده توسط برخی رسانه‌ها بر ذهن مردم از بین رفته است و با اطلاع‌رسانی مجموعه دولت این اطمینان به مردم داده شد که کمبود سوخت و یا اصلاح قیمتی رخ نخواهد داد و این موضوعات شایعه است. 

نواز اظهار داشت: امیدواریم با دستورات و اقدامات ویژه به زودی مشکلات باقیمانده در توزیع بنزین در سایر نقاط هم به طور کامل برطرف شود. وضعیت هم‌اکنون در تهران و کلانشهرها تقریبا عادی گزارش شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول