اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مدیر حوزه های علمیه: روحانیت هیچ گاه از مواضع انقلابی خود کوتاه نخواهد آمد

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت؛ دشمنان بدانند حوزه علمیه هرگز به خاطر سختی‌ها در دفاع از دین کوتاه نخواهد آمد و در کنار نیروهای مسلح، راه انقلاب را ادامه خواهد داد.

مدیر حوزه های علمیه: روحانیت هیچ گاه از مواضع انقلابی خود کوتاه نخواهد آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در یادواره ۱۱۵ شهید روحانی همدان بازنمایی چهره‌های ملی و سرمایه‌های بزرگ جهاد و ایثار و شهادت را از ارکان مهم هویت‌سازی در جامعه دانست و افزود: برای غلبه بر آسیب‌های اجتماعی و تربیت نسل جوان در تراز آرمان‌های انقلاب و شهدا تکیه بر هویت تاریخی و اصالت مهم ایرانی اسلامی باید در اولویت باشد.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با شهیدان به عنوان الگوهای مقدس آشنایی با تاریخ انقلاب اسلامی را در تربیت نسلی فداکار مهم عنوان کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در ادامه همدان را استانی فرهنگ‌پرور و دارای نامی بلند در تاریخ با سبقه علم و اخلاق عنوان کرد و گفت: این خطه مردان بزرگی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی به شخصیت‌های مهم همدان مانند میرسید علی همدانی، شهید مفتح، آخوند ملاعلی معصومی، سردار حسین همدانی و… اشاره کرد و گفت: این سرمایه‌ها همواره منشأ خیر و برکت بوده‌اند و باید آنها را به جامعه به ویژه نسل جوان معرفی کنیم.

اعرافی با تاکید بر اینکه شناساندن این سرمایه‌ها به جامعه روح و تعالی می‌بخشد، گریزی به اثرگذاری حوزه علمیه در صبانت از دین و دفاع از وطن زد و اضافه کرد: تئوری انقلاب اسلامی و نظریه تمدن نوین اسلامی از حوزه علمیه استخراج شده که افتخار بزرگی برای جامعه روحانیت است.

وی با بیان اینکه جامعه حوزوی بر عهد و میثاق خود با پروردگار ثابت‌قدم است  تاکید کرد: دشمنان بدانند که حوزه علمیه هرگز به خاطر سختی‌ها در دفاع از دین کوتاه نخواهد آمد و در کنار نیروهای مسلح، راه انقلاب را ادامه خواهد داد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور تصریح کرد: پیام یادواره شهدای روحانیت این است که بر سر پیمان‌ خود ایستاده‌ایم و از مواضع انقلابی و سنگرهای انقلاب عقب نخواهد نشست.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول