اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

بهره‌برداری از 152 واحد تولیدی در شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در دولت سیزدهم، ۱۵۲ واحد تولیدی و صنعتی به بهره‌برداری رسیده و از این طریق برای ۱۳۷۶ نفر اشتغال ایجاد شده است.

بهره‌برداری از 152 واحد تولیدی در شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا راشکی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در زاهدان اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان شرکت سهامی خاص خودگردانی است که تحت نظارت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران بوده و وظیفه آماده سازی، تامین، ایجاد و توسعه زیرساخت‌های صنعتی استان در قالب شهرک‌ها و نواحی صنعتی و همچنین حمایت، هدایت و پشتیبانی از صنایع کوچک را بر عهده دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: این شرکت تلاش می‌کند تا با تعامل مناسب و داشتن مشتریان، سهامداران، کارکنان بتواند با قرار گرفتن در نقش الگو در فعال کردن و توانمند ساختن حداکثری واحدهای صنعتی مستقر در آن، به عنوان یکی از شرکت‌های صنعتی دارای جاذبه حداکثری برای متقاضیان صنعتی و جذب ایشان برای سرمایه‌گذاری صنعتی در کشور عمل کند.

این مسئول بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان از مرداد ماه ۱۴۰۰ تا پایان خرداد ماه امسال، ۳۳۱ فقره قرارداد واگذاری زمین صنعتی با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان منعقد کرده است.

وی ادامه داد: همچنین در مدت فوق تعداد ۱۵۲ واحد به بهره‌برداری رسیده و از این طریق برای ۱۳۷۶ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: ۴ میلیارد و ۷۵۱ میلیارد ریال حجم سرمایه‌گذاری واحدهای به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم سه شهرک- ناحیه صنعتی به بهره‌برداری رسیده است، گفت: تاکنون ۲۲۳ پروژه پروژه زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اجرا شده است.

راشکی از افتتاح واحد تولیدی آریا شیمی شرق مستقر در شهرک صنعتی زاهدان خبر داد و گفت: این واحد تولیدی در سطح ملی و بین المللی فعالیت می‌کند.

وی از احیا 9 واحد تولیدی غیرفعال در مدت فوق خبر داد و گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی همواره در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول