اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تاریخچه بازی‌های سپاهان و استقلال در لیگ برتر

تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال تاکنون ۴۴ دیدار در لیگ برتر انجام داده‌اند که سپاهان ۱۵ برد کسب کرده است.

تاریخچه بازی‌های سپاهان و استقلال در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران روز چهارشنبه اول شهریور ماه و در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در تاریخچه بازی‌های سپاهان و استقلال، دو تیم در مجموع ۷۹ بار مقابل یکدیگر به میدان رفته‌اند که سهم سپاهان ۳۰ پیروزی و سهم استقلال ۳۰ برد بوده است، ۱۹ بازی نیز با تساوی به پایان رسید است.

در تاریخچه لیگ برتر نیز این دو تیم ۴۴ بازی مقابل یکدیگر انجام داده‌اند که سپاهان موفق به کسب ۱۵ برد شده، استقلال نیز ۱۶ پیروزی به دست آورده و ۱۳ بازی نیز با نتیجه مساوی تمام شده است.

سپاهان و استقلال در لیگ آزادگان نیز ۱۶ بار مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که ۸ برد برای استقلال، ۴ برد برای سپاهان و ۴ تساوی به ثبت رسیده است؛ در لیگ تخت جمشید و منطقه‌ای نیز در مجموع ۱۰ بازی، ۴ پیروزی برای هر تیم و ۲ تساوی رقم خورده است.

همچنین در ۸ بازی برگزار شده بین دو تیم در جام حذفی سپاهان با ۶ پیروزی رکورددار است و استقلال تنها ۲ برد کسب کرده است؛ در یک دیدار در لیگ قهرمانان آسیا هم پیروزی برای طلایی‌پوشان بوده است.

سپاهان در بازی‌های خانگی که مقابل استقلال برگزار کرده است، ۱۹ پیروزی کسب کرده، در ۹ دیدار متحمل شکست شده و ۱۱ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

شاگردان مورایس اکنون در سپاهان با ۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند و شاگردان نکونام در استقلال هم‌امتیاز با سپاهان و به دلیل گل زده کمتر در رده دوم قرار گرفته‌اند.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول