اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

قدرت نظامی‌ایران اسلامی استبکار جهانی را نگران کرده است

دستیار وزیر دفاع در حوزه صنایع و امور تحقیقات و فناوری گفت: قدرت نظامی ایران اسلامی سبب نگرانی در بین دشمنان به ویژه استکبار جهانی و رژیم غاصب شده است .

قدرت نظامی‌ایران اسلامی استبکار جهانی را نگران کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی زاده، دستار وزیر دفاع در حوزه صنایع و امور تحقیقات و فناوری، درسخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه کرج، گفت: امروز شاهد پیشرفت‌های نظامی در دریا، زمین و هوا ایران اسلامی هستیم بطوریکه جنگنده‌ها موشک‌های دارای قابلیت دفاع و بازدارندگی داریم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب، افزود: دوران بزن در رو تمام شده و اگر دشمن یک مورد بزند ده‌ها مورد خواهد خورد.

تقی زاده یادآورشد: در وزارت دفاع شاهد حضور محققان و دانشمندان به همراه هفت هزار شرکت دانش بنیان و تحقیقات هستیم که گام‌های بزرگ علمی برداشته می‌شود‌.

وی تاکید کرد: وزارت دفاع هر اقدامی که لازم بداند برای دفاع ازکیان کشور انجام می دهد و با استفاده از فناورهای نوظهور وخلاقانه از هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ ندارد.

تقی زاده گفت: بنابراین برای دفاع از کشور راهکارهای پیشگیرانه و غافلگیرانه داریم.

دستیار وزیر دفاع در حوزه صنایع و امورتحقیقات و فناوری ادامه داد: این پیشرفت‌های علمی و نظامی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که به رغم تحریم‌ها، جنگ تحمیلی و تلاش های گروه های تروریستی و فتنه، آشوبگری دشمنان به همراه تتلاش رسانه‌های معاند برای ضربه زدن به نظام اسلامی اتفاق افتاده است.

وی اضافه کرد: امروز تمام نیازهای وزارت دفاع در زمین، دریا و هوا تأمین شده و انواع تجهیزات را برای دفاع از کشور داریم به طوریکه بسیاری از تجهیزات بومی و غیرخارجی هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول