اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جولان سگ‌های ولگرد باعث ترس مردم شبانکاره شده است

امام جمعه شبانکاره با پرداختن به برخی معضلات شهری گفت: وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهر یک معضل گریبانگیر است که باعث ترس و نگرانی مردم شبانکاره شده است.

جولان سگ‌های ولگرد باعث ترس مردم شبانکاره شده است

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شبانکاره اظهار داشت: مسجد باید محور وحدت و مقاومت باشد و مساجد سنگر اسلام هستند و کار اسلام و انقلاب از مساجد شروع شد.

وی با بیان اینکه مسجد باید تربیت گاه جوانان و نوجوانان باشد، گفت: بانیان مساجد، هئیت امنای مساجد باید مساجد را پایگاه اسلام و انقلاب قرار بدهند و مساجد باید به روز و جذاب باشند فقط محل نماز نباشد و برنامه‌های متنوع فرهنگی باید اجرا شود.

خطیب نماز جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه دوره قدرت نمایی دشمنان به پایان رسیده است، افزود: قدرت جدیدی توسط ایران اسلامی در دنیا شکل گرفته است و این باور در دنیا به وجود آمده است که ایران اسلامی به یک ابرقدرت بازدارنده تبدیل شده است.

پردل ادامه داد: یکی از بخش‌های مهم فعالیت دشمن مخدوش کردن چهره سپاه و بسیج است زیرا سپاه و بسیج جذاب هستند و این جذابیت آن‌ها را سراسیمه می‌کند.

وی با اشاره به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ بیان کرد: حمله تروریستیِ مذبوحانه، ددمنشانه و وقیحانه داعشیان پست فطرت و خبیث به زائرین بی‌سلاح و بی‌دفاع حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) نشان از شکست مفتضحانه دشمنان ایران اسلامی است.

امام جمعه شبانکاره در ادامه با بیان اینکه یکی از وظایف مهم و اصلی آموزش و پرورش تربیت و رشد دینی نسل آینده انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: نوجوانان و جوانان محصل سکان‌داران آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و این بار سنگینی است که بر دوش آموزش و پرورش است، لذا چه پدران و مادران دانش آموزان و چه مسئولان و دلسوزان انقلاب، همه وظیفه داریم به آموزش و پرورش کمک کنیم تا تا از سنگینی این بار کم کنیم و کسانی تربیت شوند که در آینده خادمانی دلسوز، تلاشگر و صدیق برای انقلاب و مردم باشند.

پردل با اشاره به اینکه یکی از حوزه‌های اقتداری کشور، قدرت اطلاعاتی و امنیتی ایران است، گفت: دستگیری جاسوسان دو تابعیتی توسط دستگاه امنیتی، مانور عظمت امنیتی ایران بود و همین که دشمن را مجبور به آزاد کردن اموال بلوکه‌شده ایران کرد نشان از قدرت دیپلماسی کشورمان دارد.

وی در ادامه با پرداختن به برخی معضلات شهری افزود: وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهر یک معضل گریبانگیر است که باعث ترس و نگرانی مردم شبانکاره شده است.

امام جمعه شبانکاره تصریح کرد: این سگ‌ها معلوم نیست از کجا آمده‌اند آیا کسی اینها را اینجا رها کرده یا هر چیز دیگری معلوم نیست و این حیوانات در محل عبور و مرور مردم هستند و باعث بیماری و مسائل دیگر می‌شوند، لذا از مجموعه شهرداری و شبکه بهداشت درخواست می‌شود این سگ‌ها تا باعث دردسر برای مردم نشده اند، یک فکر اساسی برای این موضوع بکنند و سگ‌ها را جمع آوری کنند.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول