اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مردم یکصدا با هجمه های معنادین مقابله کنند

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه دشمن تمام توان خود را برای القای ناامیدی به جامعه گذاشته است، گفت: باید همه مردم یک صدا در مقابله با این هجمه‌ها اقدام کنند.

مردم یکصدا با هجمه های معنادین مقابله کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، با بیان اینکه جنگ رسانه و روایات امروز به صورت جدی در دستورکار دشمن قرار دارد، گفت: دشمن سعی دارد با تحریف واقعیت به جامعه به ویژه نسل جوان ما ناامیدی القا کند.

وی بیان کرد: امروز علاوه بر رسانه‌ها، تمامی مردم هریک به گونه ای موظف هستند تا در مسیر امیدآفرینی و تبیین واقعیت به جامعه کمک کنند.

وی با اشاره به مناسبت کودتای ۲۸ مرداد بیان کرد: استعمار به کمک استکبار با اقدامات خبیثانه تلاش کردند دراین روز مردم به رهبران خود بی‌اعتماد شوند؛ دشمنان راه حل پیروزی را در تفرقه افکنی در ۲۸ مرداد دیدند.

وی تاکید کرد: امروز درشرایط فعلی جامعه نیز دشمنان به دنبال ترویج تفکر بی اعتمادی هستند و در کودتای ۲۸ مرداد دیدیم که چگونه تمام زیرساخت‌های کشور اعم از کشاورزی و معادن از بین رفت.

امام جمعه کرج یاد آورشد: با پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) دشمنان ناامید شدند اما دست ازدشمنی برنداشتند و در این ۴۴سال که از عمر با برکت جمهوری اسلامی می گذرد دست آنان رو شده و اگرچه افول و کوتاه شدن دست استکبار جهانی و رژیم غاصب را شاهد هستیم.

وی گفت: امریکا امروز افول کرده و ناچار است صدایی دربیاورد درحالی که همین آمریکا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی چنگ و دندان نشان می داد و امروز حاضر بر میز مذاکره شده است.

حسینی همدانی افزود: انقلاب اسلامی ترس را به جان دشمنان منطقه انداخته و دیدیم که انقلاب اسلامی بدون اموالی که توسط دشمنان بلوکه شده بود به رغم تحریم ها توانسته بازدارندگی دفاعی خود را حفظ و اقتدار ملی و سیاسی داشته باشد.

وی ادامه داد: اگر اموال بلوکه شده انقلاب بود کارهای اساسی تری انجام می شد ولی بهر حال امروز با انسجام و اقتدار در دنیا پیش می رویم .

سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی است 

امام جمعه کرج با اشاره به فرمایشات بنیانگدارجمهوری اسلامی در خصوص اهمیت وجود سپاه گفت: رشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلوی وقوع 28 مردادها را گرفت و ما هر هفته فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ براسراییل و مرگ بر انگلیس را سرخواهیم داد .

وی تاکید کرد: سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی است که با گذشت چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی توانسته ایم به انواع تجهیزات دفاعی و نظامی دست یابیم.

خطیب نماز جمعه کرج  با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب، گفت: حضرت از همه ما مراقبت دائمی از انقلاب، وحدت ملی و مشارکت مردم که انتخابات نمادی از این مشارکت است را مورد تاکید قرار دادند .

بهره برداری شخصی از مساجد!

امام جمعه کرج درادامه با اشاره به روز مساجد گفت: بخشی از کارهای مساجد خدمات اجتماعی و رسیدگی به گرفتارهای مردم محله است.

وی افزود: بنابراین باید ازظرفیت نیروهای جهادی و مساوات برای این مهم هرچه بیشتر بهره برد و انحصاری کردن مساجد که متاسفانه در استان البرز هم زیاد دیدم؛ مسجد متعلق به همه و محل پرورش انسان های مومن و انقلابی، پایگاه اخوت و مواسات است .

وی یاد آورشد: اگر مساجد خلوت شود مصلی ها خلوت می شود بنابراین این مهم را باید هرچه بیشترمورد توجه قرار داد.

اقدامات تروریستی دشمن را روسیاه می‌کند

امام جمعه کرج با اشاره به حادثه اخیر حرم شاهچراغ،افزود: تکرار این عملیات تروریستی دراین حرم مقدس نشان می دهد که دشمنان به ویژه استکبار جهانی به دنبال روحیه دادن به نیروهای داخلی و خارجی خود بودند.

وی تاکید کرد: خباثت دشمنان ادامه دارد اما بدانند که ادامه این اقدامات تروریستی چیزی جز روسیاهی ، خواری نصیبشان نمی‌کند.

حسینی همدانی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی راه خود را پیدا کرده و با تمام سختی‌ها دست از آرمان های انقلاب اسلامی برنمی‌دارد.

وی ضمن قدردانی از اقدامات بردار خدماتی حرم شاهچراغ، گفت: این نیروی خدماتی با فداکاری جلوی خسارت‌های فراوان را گرفت.

امام جمعه کرج در ادامه به رسانه‌های زرد اشاره کرد که در زمین دشمن بازی می‌کنند و ادامه داد: دستگاه‌های متولی بیدار شوند و اقدامی راجع به این زرد نویس‌ها داشته باشند که تا فرصت پیدا می‌کنند یک چنگی به صورت اسلام و انقلاب می اندازند.

وی افزود: از رسانه ملی هم که اخیرا بیانیه دادند تشکر می شد و باید گفت که از اصول خود دست برندارید حتما این نکته را درنظر داشته باشید که به اسم اختلاف سلیقه دراجرای سند تحولی خدشه وارد نشود .

امام جمعه کرج از وزیرراه و شهرسازی سوال می‌کند؟/پایانه‌های مسافرتی را ساماندهی کند

امام جمعه کرج درادامه با طرح سوال از وزیرراه و شهرسازی گفت: آیا برنامه پایانه‌های مسافرتی را بیگانگان می‌ریزند؟ چراکه دراین برنامه ریزی به مساله نماز اهمیتی داده نمی شود ! همه واجبات به واسطه امر به معروف و نهی از منکر است که نماز ستون دین است کنار گذاشته می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: زمان حرکت قطارها سر ظهر است یا عده ای در هواپیماها نمازشان قضا می شود بطوریرکه به تنها چیزی که اهمیت داده نمی شد دین است، باید گفت برنامه ریزی در دست شما باشد و دوستان به احکام دین توجه داشته و ملزم باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول