اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جهاد تبیین برای همه ما در جامعه واجب است

امام جمعه ساوه گفت: جهاد تبیین برای همه ما در جامعه واجب است و نسل امروز باید بدانند که برای حفظ این کشور خون بهترین‌های تاریخ را داده‌ایم اما دشمن راحت مردم را گول می‌زند و بدنبال پایمال کردن خون شهدا هستند که باید با بصیرت در مقابل آن بایستیم.

جهاد تبیین برای همه ما در جامعه واجب است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به تبلیغات مسموم دشمن علیه ایران گفت: امروز دشمنان در فضای مجازی و حقیقی، تبلیغاتی شوم بر علیه ملت مظلوم ایران و نظام اسلامی به راه انداخته اند و گاها فضا را برای برخی افراد وارونه جلوه می‌دهند.

وی افزود: اگر میخواهیم در این تور و تله دشمن گرفتار نشویم باید گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم تا این فضا ما را تحت تاثیر قرار ندهد.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه داشتن بصیرت برای مقابله با این تهاجمات مهم قلمداد می‌شود،گفت: اگر ما سخنان و رهنمودهای رهبر انقلاب را نصب العین خود قرار داده بودیم، وضعیت فرهنگی اقتصادی و اجتماعی بسیار خوبی داشتیم و دشمن نمی‌توانست از هر مسئله‌ای برای نفوذ استفاده کند.

خطیب جمعه ساوه اضافه کرد: اینکه بعضاً در فضای مجازی و حقیقی دشمنان اراجیف می‌گویند و حرف‌هایی مانند افزایش قیمت بنزین طی روزهای اخیر که هیچ پشتوانه‌ای ندارد پخش می‌کنند، بدنبال مضطرب کردن جامعه هستند.

وی افزود: کسانی که قانون مملکت را زیر پا می‌گذارند، دین را نمی‌شناسند، بخشنامه‌های نظام را رد می‌کنند و آنتن خانه‌هایشان به سمت رژیم صهیونسیتی، انگلیس و آمریکا است در دام دشمن گرفتار خواهند شد.

رحیمی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به کشور اظهار کرد: مسئولان ما باید از خاطرات این عزیزان بعنوان الگو و درس عبرت برای جامعه استفاده کنند چون این افراد ادب آموخته مکتب قرآن بودند و نوع زندگی اینها خصوصا در دوران اسارت سبک زندگی قرآنی بود لذا اگر جامعه ما با چنین نکات لطف قرآنی و آموزه های دینی تربیت شود به سمت و سوی سعادت خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: ما باید زندگی سرداران جنگ، آزادگان، شهدا و ایثارگران را به عموم مردم معرفی کنیم تا ببینند که با این کشور با چه فداکاری هایی استوار مانده است.

خطیب جمعه ساوه اضافه کرد: جهاد تبیین برای همه ما در جامعه واجب است و نسل امروز باید بدانند که برای حفظ این کشور خون بهترین‌های تاریخ را داده‌ایم اما دشمن راحت مردم را گول می‌زند و بدنبال پایمال کردن خون شهدا هستند که باید با بصیرت در مقابل آن بایستیم.

حجت‌الاسلام رحیمی با تسلیت حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ نیز گفت: قهرمان واقعی این حادثه نیروهای امنیتی داخل حرم بودند که با چابکی جلوی تداوم و گسترش این اتفاق را گرفتند که اگر فداکاری نیروی خدماتی و امنیتی ها نبود مشخص نبود این حادثه چند شهید و مجروح داشت.

وی ادامه داد: این نیروی خدماتی مومن و بسیجی بدون ترس و واهمه و با دست خالی دل به دریای ایمان و ایثار زد و باعث دستگیری آن تروریست شد اما این صحنه ها را در کمتر جایی از جهان میبینیم و این انقلاب اسلامی است که چنین فرزندان غیرتمند و شجاع در دل خود تربیت می کند.

امام جمعه گفت: دشمن باید بداند ما در هیچ  شرایطی رد پای او را گم نمی‌کنیم و همواره آنها را رصد می‌کنیم و در فرصت مناسب پاسخگوی اقدامات کثیف آنها خواهیم بود.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول