اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

رئیس ستاد عتبات خرمشهر: مردم با نذر آب و یخ موکب‌داری کنند

رئیس ستاد عتبات عالیات خرمشهر گفت: مهمترین نیاز ضروری مواکب آب و یخ است و پیشنهاد ما به تمامی مردم ایران به ویژه خیرینی که به دنبال خدمت‌رسانی به زائران هستند این است که نذر آب و یخ را راه‌اندازی کرده و با این نذر خادم و موکب‌دار باشند.

رئیس ستاد عتبات خرمشهر: مردم با نذر آب و یخ موکب‌داری کنند

عبدالامیر تابنده رئیس ستاد عتبات عالیات خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: خوشبختانه امسال نیز همانند سال‌های گذشته مفتخر به خدمتگذاری زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه هستیم.

وی عنوان کرد: از روز شنبه به صورت رسمی و گسترده حرکت زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه آغاز شد و ما به زائران پیشنهاد می‌کنیم که سفر خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

رئیس ستاد عتبات عالیات خرمشهر گفت: امسال حدود 500 موکب در سطح شهر خرمشهر و مرز شلمچه فعالیت خواهند کرد و این مواکب نیز در هنگام برگشت زائران نیز فعال خواهند بود.

تابنده بیان کرد: مهمترین نیاز ضروری مواکب آب و یخ است و پیشنهاد ما به تمامی مردم ایران به ویژه خیرینی که به دنبال خدمت‌رسانی به زائران هستند این است که نذر آب و یخ را راه‌اندازی کرده و با این نذر خادم و موکب‌دار باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول