اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

چمران: به رسانه‌های انقلابی باید میدان داد و حمایت کرد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تلاش دشمنان ایران برای ضربه زدن به کشور، بر لزوم جهاد تبیین خبرنگاران در اطلاع رسانی صحیح برای خنثی کردن این توطئه ها تاکید کرد.

چمران: به رسانه‌های انقلابی باید میدان داد و حمایت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی چمران امشب در نخستین یادواره شهدای رسانه خراسان رضوی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و امنیت ایران اسلامی، با بیان اینکه خبرنگار چشم باز عموم مردم است، اظهار کرد: آن چیزی که مردم می‌بینند خبرنگار با نکته سنجی می بیند و بازگو می کند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص شناخت دشمن گفت: خبرنگار باید دشمن را خوب بشناسد تا اشتباه نکند. 

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تصریح کرد: جهاد تبیین یعنی حقایق را همانگونه که هست بازگو کنیم نه آن گونه که دشمنان بازگو می کنند.

چمران با بیان اینکه در جهاد تبیین خبرنگار بازگو کننده واقعیت ها است، اظهار کرد: در جهاد تبیین خبرنگار بار سنگینی بر دوش دارد زیرا مردم عموما جذب شایعات می شوند و تا به واقعیت برسند زمان زیادی گذشته و مشکلاتی به وجود آمده است اما خبرنگار آشکار کننده شایعات است.

 وی همچنین به راویان حدیث در زمان پیامبر(ص) اشاره کرد و افزود: اولین و بهترین خبرنگاران مسلمان بودند. 

 رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: امروز دشمن در عرصه جنگ ترکیبی با ما وارد شده لذا کار رسانه های معتقد به انقلاب را سخت تر کرده است.

چمران با اشاره به هجمه دشمنان در جنگ رسانه‌ای تصریح کرد: رسانه های مختلف با بودجه های کلان و دروغ گویی های فراوان تلاش می کنند تا بدترین جریانات را در کشور ما ایجاد کنند. 

وی با بیان اینکه امروز شاهد ضعف اطلاع رسانی در مقابل غولهای رسانه ای غرب هستیم، اظهار کرد: رسانه های انقلابی در کشور کم نیستند باید به آنها میدان داد و از آنها حمایت کرد. 

 رئیس شورای شهر تهران با اشاره به پیروزی در جنگ ۸ ساله دفاع مقدس، گفت: یک روز در خط مقدم جبهه بودیم و پیروز شدیم، اکنون خبرنگاران در خط مقدم جنگ رسانه ای هستند، باید تلاش کنیم در جنگ رسانه ای نیز پیروز شویم.

پایان پیام/ ۷۰۰۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول