اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نحوه صدور مجوز نانوایی‌ها در همدان اصلاح می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان با بیان اینکه در بعضی نقاط شهر تراکم نانوایی و در بعضی مناطق کمبود نانوایی داریم گفت: طی چند دهه گذشته در توزیع و صدور مجوز نانوایی خوب عمل نشده و این روند باید اصلاح شود.

نحوه صدور مجوز نانوایی‌ها در همدان اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسدالله ربانی‌مهر امشب در کارگروه آرد و نان شهرستان همدان با اشاره به کاهش سهمیه آرد برخی از نانوایی‌ها اظهار کرد: کمیته‌ای تخصصی کاهش سهمیه آرد نانوایی‌ها را بررسی می‌کند که در صورت اشتباه سهمیه‌ها اصلاح خواهد شد تا نانوایی‌ها دچار مشکل نشوند. 

وی گفت: با توجه به فصل کشاورزی در روستاها کاهش آرد نانوایی‌های مسیر روستاها اصلاح می‌شود، در سطح شهر نیز باید سهمیه نانوایی‌های مسیر گردشگری بیشتر مورد توجه قرار گیرد و کاهش پیدا نکند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان با بیان اینکه بازرسی و نظارت از نانوایی‌ها بر اساس برنامه مشخص انجام می‌شود و با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد افزود: نانوایی‌ها که قصد جابجایی دارند برای دریافت سهمیه آرد نانوایی باید با کارگروه آرد و نان هماهنگ باشند.

وی با بیان اینکه در بعضی نقاط شهر تراکم نانوایی و در بعضی مناطق شهر کمبود نانوایی داریم اظهار کرد: متاسفانه در چند دهه گذشته در صدور مجوز نانوایی‌ها خوب عمل نشده و این روند باید اصلاح شود.

ربانی‌مهر تأکید کرد: در کارگروه آرد و نان شهرستان نحوه فعالیت نانوایی‌ها در مناطق مختلف بر اساس جمعیت و تعداد نانوایی بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

پایان پیام/3140

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول